Oldskooler
Well-known member
Tijd voor
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger begin jaren 2000 of zo had je gewoon eens domme stoten en fratsen, nu heb je gewoon debielen en hopeloze gevallen die stuk voor stuk ''influencer'' zijn.Glimlach, maar ook ergernis tegelijkertijd... Hoeveel dwazer kan een mens nog worden?
https://www.hln.be/bizar/tiktok-inf...il-fabrikant-voor-de-rechter-slepen~afa937aa/
Glimlach, maar ook ergernis tegelijkertijd... Hoeveel dwazer kan een mens nog worden?
https://www.hln.be/bizar/tiktok-inf...il-fabrikant-voor-de-rechter-slepen~afa937aa/
@kay-gell is triggered.Vroeger begin jaren 2000 of zo had je gewoon eens domme stoten en fratsen, nu heb je gewoon debielen en hopeloze gevallen die stuk voor stuk ''influencer'' zijn.
Ik krijg al gewoon de kriebels als ik het woord hoor.

Waarschijnlijk@kay-gell is triggered.![]()
Ik kijk wel liever naar een knap snoetje en tieten dan naar kay-gell zijn eten.Waarschijnlijk
Ale laat het me anders verwoorden, als je van het type bent zoals in dat artikel of je bent enkel een alleen influencer omdat je motto '' hello I'm an influencer, send free stuff pl0x '' is dan krijg ik de kriebels.
Als je effectief degelijk werk er in steekt mag je van mij influencen tot je neervalt, doe je tenminste nog iets voor je geld.
In influencer zijn heb je ook verschillen, je kan daar werk in steken en followers sprokkelen of je kan op je troela reet zitten en denken dat alles uit de lucht komt vallen omdat je een knap snoetje en een paar tieten hebt.
Ik kijk wel liever naar een knap snoetje en tieten dan naar kay-gell zijn eten.

Plox? Plzerox? Plnulx?'' hello I'm an influencer, send free stuff pl0x '' is dan krijg ik de kriebels.

Een aziaat?Vanmorgen (zelf geen haast dus geen ergernis) reed ik achter een SUV van Lexus.
Op een perfect sneeuw- en ijsvrije N-weg... Aan 50 waar we 70 mochten en de volle 60 waar we 90 mochten. Ik weet alvast welk type chauffeur er achter het stuur zat![]()

Racist!!!Plox? Plzerox? Plnulx?
Een aziaat?![]()
Sorry, een vrouw dan?Racist!!!

Sexist!!!Sorry, een vrouw dan?![]()
Sexist!!!

Mochten ze hier een reeks van maken, ik zou wel kijken.De uitzichtloosheid van ergens in een fucked-up land in het Oostblok op te groeien meets The Simpsons:
Op Ederlezi als soundtrack.
Het is eigenlijk te donker om een echte glimlach te zijn, maar het delen waard.
Bij wie gade? Bij de Geert in Hulst?Binnen 2,5 weken afspraak bij de kapper. Is nog sneller dan ik dacht![]()