Je glimlach van vandaag

Waarschijnlijk 😆
Ale laat het me anders verwoorden, als je van het type bent zoals in dat artikel of je bent enkel een alleen influencer omdat je motto '' hello I'm an influencer, send free stuff pl0x '' is dan krijg ik de kriebels.

Als je effectief degelijk werk er in steekt mag je van mij influencen tot je neervalt, doe je tenminste nog iets voor je geld.
In influencer zijn heb je ook verschillen, je kan daar werk in steken en followers sprokkelen of je kan op je troela reet zitten en denken dat alles uit de lucht komt vallen omdat je een knap snoetje en een paar tieten hebt.

Waarschijnlijk 😆
Ale laat het me anders verwoorden, als je van het type bent zoals in dat artikel of je bent enkel een alleen influencer omdat je motto '' hello I'm an influencer, send free stuff pl0x '' is dan krijg ik de kriebels.

Als je effectief degelijk werk er in steekt mag je van mij influencen tot je neervalt, doe je tenminste nog iets voor je geld.
In influencer zijn heb je ook verschillen, je kan daar werk in steken en followers sprokkelen of je kan op je troela reet zitten en denken dat alles uit de lucht komt vallen omdat je een knap snoetje en een paar tieten hebt.
Ik kijk wel liever naar een knap snoetje en tieten dan naar kay-gell zijn eten.

Ik kijk wel liever naar een knap snoetje en tieten dan naar kay-gell zijn eten.

Ik heb ook tieten hé! :love:
Mja, eerlijk gezegd ik ben dat woord ook ewa beu. En idd, zo van die accounts met allemaal dezelfde foto van die persoon maar met een ander productje langs daar kan ik mij ook wel wat aan ergeren. Maar aan de andere kant, ik kan het ze ook niet kwalijk nemen het is easy money.

Als iemand mij zo noemt word ik daar ook niet echt bepaald happy van omdat ik er ook wel wat werk in steek en liever niet op de "influencer" hoop gegooid wordt. Recept maken, het eten maken, website updaten,...
Maar heb wel al heel leuke dingen erdoor mee gemaakt en mensen leren kennen.
Enfin net ook een leuke opdracht binnen om recepten te ontwikkelen voor kanker-patiënten omdat hun smaak verstoord is. Als het goed loopt dan ga ik daar ook een weekje in de zomer voor mogen uittrekken om de gerechten van andere deelnemers te fotograferen voor een boek. Fingers crossed.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen (zelf geen haast dus geen ergernis) reed ik achter een SUV van Lexus.
Op een perfect sneeuw- en ijsvrije N-weg... Aan 50 waar we 70 mochten en de volle 60 waar we 90 mochten. Ik weet alvast welk type chauffeur er achter het stuur zat 😜

'' hello I'm an influencer, send free stuff pl0x '' is dan krijg ik de kriebels.
Plox? Plzerox? Plnulx? :unsure:

Vanmorgen (zelf geen haast dus geen ergernis) reed ik achter een SUV van Lexus.
Op een perfect sneeuw- en ijsvrije N-weg... Aan 50 waar we 70 mochten en de volle 60 waar we 90 mochten. Ik weet alvast welk type chauffeur er achter het stuur zat 😜
Een aziaat? :o

De uitzichtloosheid van ergens in een fucked-up land in het Oostblok op te groeien meets The Simpsons:
Op Ederlezi als soundtrack.

Het is eigenlijk te donker om een echte glimlach te zijn, maar het delen waard.

Drukwerk voor het bedrijf gaan afhalen. Ik voelde mij terug 17j, toen we voor het eerste affiches lieten drukken voor de eindejaarsfuif. Het was effectief van toen geleden dat ik naar die drukkerij was gegaan.

Binnen 2,5 weken afspraak bij de kapper. Is nog sneller dan ik dacht
unsure.gif

Men warmtepomp probleem van vloerverwarming opgelost.
Vaillant kunnen afbellen
Straks na men werk twee Rochefort 10 in men pens kappen.

Terug
Bovenaan