Maar wel offended zijn als men voor de grap crewmembers vergelijkt met parkeerwachters.Wel den eerste keer dak naar ne groep Marokkanen liep om me veilig te voelen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel offended zijn als men voor de grap crewmembers vergelijkt met parkeerwachters.Wel den eerste keer dak naar ne groep Marokkanen liep om me veilig te voelen![]()
Kwou zeggen "kon ge uw skills eens tonen", maar net wat beelden gezien op facebook. Serieus wat beren bij tussen die Polen. Ge zou voor minder gaan lopen

Gij hebt precies een lekker vlezeke![]()
Het deed deugd![]()

Beetje manieren tegenover @Visenya he.Gij hebt precies een lekker vlezeke![]()
Manieren zijn overroepen.Beetje manieren tegenover @Visenya he.
Vuile manieren zijn ook manieren he.Manieren zijn overroepen.
Get a room you two!Ik kan enkel maar bevestigen dat @Coolguy een lekker vlezeke is.![]()
Ma dan moeten ze weer lang wachten alleer ze op restaurant kunnen.Get a room you two!
Als er een plek is om niet te vechten is 't op zo een events.![]()
Iemand moet zorgen dat dit forum in 2045 nog loopt. Breeders!Ma dan moeten ze weer lang wachten alleer ze op restaurant kunnen.
“Eigenlijk voelde je meteen al dat er een speciale sfeer in de zaal hing. Zeker toen een 100 tot 150-tal breed geschouderde hooligans de zaal in marcheerden in heuse commandostijl. Ik was echt geschrokken. Vooraan liep een viertal dat duidelijk geen interesse had in de wedstrijden zelf, maar alleen de groep aanstuurde. Op hun bevel ontblootte bijna iedereen zijn bovenlijf, heel intimiderend.”
“Het was onwezenlijk, een tussenkomst van wat ik als ‘marginaal volk’ zou durven omschrijven. Voetbalhooligans van Legia Warschau, FC Antwerp en ADO Den Haag samen. Dan weet je het wel
Voetbalsupporters ? Hoe kan die mens dat weten ?

Zet ze allemaal in de ring, dat ze daar wat op elkaar kloppen. Nog plezant voor het publiek.Het was mij ook rap duidelijk dat 't voetbalhooligans waren.
Enfin ze riepen da ook
Maar de band tussen hooliganisme en underground fights en bij uitbreiding vechtsport is wel aan het toenemen.
Wel den eerste keer dak naar ne groep Marokkanen liep om me veilig te voelen![]()
Dus je hebt dan kunnen wegvluchten samen met die Marokkanen?
Ik ben initieel in de groep Marokkanen gaan staan om dat ik toen nog dacht dat alles door kon gaan en toen was 't nog rustig.
Toen begon ineens ne hoop volk rondom ons te lopen naar buiten (om te vechten denk ik) en een deel naar de actie in de arena.
Dus we zijn daar de hele tijd wat blijven staan want toen was t daar rustig en dacht dat 't op de parking ook wel redelijk massale vechtpartij zou zijn.
? Want het waren blijkbaar ook Badr Hari fans die met flesjes zijn beginnen gooien?
Waarom ben je niet bij de Polen gaan staan? Waren aan het winnen binnen en buiten de ring? Want het waren blijkbaar ook Badr Hari fans die met flesjes zijn beginnen gooien?
Nuja hooligans + kickboks fans lijkt mij nu ook niet de meest veilige combi.
Nog erger dan die antivaxxer r