Je glimlach van vandaag

Ik ben vijf jaar geleden voor mijn motorijbewijs gegaan.
9 uur les op het parcours. Daarna doe je een test op het parcours van het examencentrum, en dan mag je een jaar vrij de baan op met een L op je helm geplakt voor je je finale rijeexamen doet. Da's pas absurd. Ik heb toch een extra 3 uur les gepakt om ook eens met begeleider op de baan te rijden.
Er zijn rijscholen die je sneller mee op de baan nemen hoor, ik denk vanaf de 2e les toen (3e uur).
Snap ik. Maar dan heb je in ieder geval al een autorijbewijs en dat helpt toch wel al 🙂
Wie zegt dat? Niet iedereen die een motorijbewijs haalt heeft er een voor de auto. Of kan überhaupt met de auto rijden.
Wat @Carrion zegt, er zijn mensen met enkel een motorrijbewijs hebben.
Daarom ook raar dat je 9 uur op parcours oefent en niet op de rijbaan.

Op het gemak met ne koffie, boterhammekes met goed beleg, en een klein pousse cafeeke (allez, maak ik mezelf wijs, tis gewoon ne royale whisky) aan het genieten van mijne nieuwe tuin, langs de vijver met visjes, in het zonneke, met mijn katten die aan het rondlopen zijn omdat ze eindelijk terug buiten mogen na de verhuis :love::love::love::love::love::love:

Mijn eerste "me time" moment in makkelijk 3 maanden, enkel mogelijk gemaakt door deze ergernis waardoor mijn vrouw met de kleine naar het schoolfeest is: https://www.beyondgaming.be/threads/je-ergernissen-van-vandaag.24/post-569867

De tuinman die net bevestigt dat ze morgen komen voor de tuin! 🥳🥳🥳
(4-5 maand nadat het initieel werd afgesproken).

Wacht met feesten tot ze effectief zijn komen opdagen.

Ik spreek uit ervaring.
IMG-20220319-131857-2.jpg

Now grow, little ones!

Zit hier op Glory.
Wilde duurdere tickets maar waren direct uitverkocht.
Nu zit ik in 1 rij achter de duurdere rijen maar wel hoger ipv op de grond achter mekaar. Dus pak beter zicht, gelukske zegt.

Ja we zijn op onze plaatsen moeten gaan lopen.
Op een bepaald moment omsingeld door Poolse hooligans. Sfeer werd grimmiger en toen het eerste flesje vloog zijn we verhuisd. Uiteindelijk nog te dicht maar enfin we zijn er veilig uit geraakt.

Wat een chaos.
Overigens ook niet echt fans van de sport vermits veel niet eens warm liepen van Tiffany Van Soest terwijl dat één van de meest technisch mooie vechtsters is.
En dan nog wat racistisch geroep van enkele allochtoonse groepjes op die "stomme Amerikaan" en haar Japanse tegenstandster ("ching, ching, chong,...)
Totaal respectloos en jammer voor de sport.

Terug
Bovenaan