Je glimlach van vandaag

Ik vind de gedachte dat je met 20 uurtjes les alleen de baan om mag echt absurd.
Dat vond ik ook toen de rij instructeur me na 20u vroeg of ik er klaar voor was. Natuurlijk na +-1200euro en 20u gezegd da'k er meer dan klaar voor was :unsure:

Er mogen wel wat aanpassingen komen denk ik.

nu na 2 weken sinds de versoepelingen en ik moet naar de kinesist.
vorige week voor de eerste keer onder de mensen gekomen in de lokale Delhaize van den Aldi (Albert Heijn), wist ik niet eens dat mondmaskers niet meer verplicht waren.
nu weet ik ook niet of die verplicht zijn bij kinesist e.d.
te danken aan mijn verslaving aan games en thuislevering :')

vorige week voor de eerste keer onder de mensen gekomen in de lokale Delhaize van den Aldi (Albert Heijn), wist ik niet eens dat mondmaskers niet meer verplicht waren.
Wel voor de volledige zorg, dus ook kine

Ventilatiecleaners zijn bezig. Toen ik zei dat het systeem al bijna 12 jaar draait zonder reinigen wreven ze zich al es in het haar....

Valt blijkbaar supergoed mee. Amper vuilafzetting in buizen, ventilatoren... enkel in de aanvoerbuis van buiten maar dat was te verwachten.

Ventilatiecleaners zijn bezig. Toen ik zei dat het systeem al bijna 12 jaar draait zonder reinigen wreven ze zich al es in het haar....

Valt blijkbaar supergoed mee. Amper vuilafzetting in buizen, ventilatoren... enkel in de aanvoerbuis van buiten maar dat was te verwachten.
En dan nog enkel dat Saharazand van gisteren!

:love:
Lekker toch zo even een time out van de buitenwereld.

Ik kan nog niet even naar de wc zonder dat ik me daarvoor moet verantwoorden.😐

Antwoord op de gestelde vraag is ja, zorg moet nog wel en ov.

Als ik even juridisch mag nut-picken: het is niet voor "de volledige zorg" maar:

Iedere persoon van 12 jaar en ouder is verplicht om de mond en de neus te bedekken met een mondmasker in de binnenruimten van de zorginstellingen. Onder zorginstellingen wordt verstaan:
1° algemene, universitaire en psychiatrische ziekenhuizen;
2° residentiële ouderenzorg;
3° gezinszorg, thuiszorg en lokale dienstencentra in een zorgsituatie;
4° revalidatieziekenhuizen en -voorzieningen;
5° psychiatrische verzorgingstehuizen;
6° voorzieningen die erkend of vergund worden door het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap.

Dat is het wettelijke kader, zoals nu opgenomen in het BVR van 11 maart 2022 over een mondmaskerplicht in het openbaar vervoer en in de zorginstellingen, artikel 3.

Door de IMC (Interministeriële conferentie) wordt een veel ruimer toepassingsgebied gecommuniceerd, maar dat is, althans wat Vlaanderen betreft, in geen enkele rechtsbron opgenomen...

(NB: in het Duitstalig gebied zijn apotheken wél opgenomen in het Besluit van de Regering van de Duitstalige Gemeenschap)

Ik heb vanochtend een hele lading vers hout gekloofd, en ik had iets nodig om het netjes mee af te dekken zodat het niet vochtig wordt.
Tot mijn verbazing zag ik in de supermarkt 'vershoutfolie' liggen, echt geweldig dat ze dat verkopen!
Helaas is het formaat van die rollen folie wel een beetje onnozel, ik heb wel 20 rollen nodig om deze hele berg vers hout mee te bedekken
En ze hebben hout ook nog eens met een 'd' op het eind geschreven, die sufferds

275611431_365089065625898_8668760497734990379_n.jpg

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Als ik even juridisch mag nut-picken: het is niet voor "de volledige zorg" maar:

Iedere persoon van 12 jaar en ouder is verplicht om de mond en de neus te bedekken met een mondmasker in de binnenruimten van de zorginstellingen. Onder zorginstellingen wordt verstaan:
1° algemene, universitaire en psychiatrische ziekenhuizen;
2° residentiële ouderenzorg;
3° gezinszorg, thuiszorg en lokale dienstencentra in een zorgsituatie;
4° revalidatieziekenhuizen en -voorzieningen;
5° psychiatrische verzorgingstehuizen;
6° voorzieningen die erkend of vergund worden door het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap.

Dat is het wettelijke kader, zoals nu opgenomen in het BVR van 11 maart 2022 over een mondmaskerplicht in het openbaar vervoer en in de zorginstellingen, artikel 3.

Door de IMC (Interministeriële conferentie) wordt een veel ruimer toepassingsgebied gecommuniceerd, maar dat is, althans wat Vlaanderen betreft, in geen enkele rechtsbron opgenomen...

(NB: in het Duitstalig gebied zijn apotheken wél opgenomen in het Besluit van de Regering van de Duitstalige Gemeenschap)
het was een rare bedoening daar, sommigen hadden geen masker op, anderen wel.
ik heb het gewoon opgehouden tijdens de sessie, net als de kinesist. Die had dan vorige week nog griep (niet buikgriep), wist ze te vertellen.
daarbij kwam er ineens, mid sessie, een intern vragen of of em mee kon volgen hoe ik mij in het zweet werkte. of em ook es mocht voelen, heeft em meerdere keren gevraagd.
uiteindelijk heeft die vooral bevestigd hoe krom dat ik ben :crazy: zo van, oei gaat dat echt niet verder?

mensen nemen de regels niet meer zo nauw in het algemeen, merk ik.
ik heb er niet veel problemen mee, omdat ik in het geval van contractie thuis kan werken.

Doen waar je je comfortabel bij voelt :wink:.

edit: al is met de opheffing van het KB met de maatregelen van bestuurlijke politie nu ook de toelating om op publieke plaatsen een masker te dragen ook weer opgeheven. De discussie of het dragen van een mondmasker dan niet strijdig is met het zgn. "boerkaverbod" (art. 563bis Strafwetboek) kan ook weer volop gevoerd worden :crazy:.

Weet niet op ik het hier of bij ergernissen moet zetten maar ik heb het online mini game agar.io herontdekt.
Ik wou eens kijken wat dit was:

Sorry, you have been blocked​

You are unable to access agar.io​

Why have I been blocked?​

This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed data.

Terug
Bovenaan