Je glimlach van vandaag

En, allemaal gestopt na een incident waar er geweld werd gepleegd tegen een bewoner dus?
Hier dankzij meerdere directies gehad te hebben die het welzijn van de kinderen absoluut niet voorop stelden. Ik ben voor de bijzondere jeugdzorg gegaan en als ouders tegen de gerechtelijke beslissingen in, hun kind zonder toezicht mogen zien "want daar maak ik echt geen opvoeder voor vrij" of kinderen die uit huis zijn geplaatst op basis van seksueel misbruik naar huis worden gestuurd in de kerstvakantie (want 5 kinderen minder = personeelskost uitgespaard) of vermoedens van misbruik (klop krijgen) niet worden doorgegeven etc etc...
😞😡🤮

Vandaag ontdekt dat BeyondGaming een Youtubekanaal heeft.
Soms ontdek je van die parels waardoor je het hele kanaal uitkijkt op één namiddag tijd. Al een geluk dat ze het onderaan deze pagina aangeven dat het dat Youtubekanaal hebben!

Gij telt niet. Iemand zijn kamer laten onderschijten is geen opvoeden.
Het ergste is dat je eigenlijk nog gelijk hebt ook. De druppel (of beter het kwakje) was dat er 1 helemaal in kak stond en ook kak aan de muren gesmeerd had en dat ze me dan nog eens bij mijn haar vast had. Dat is @kay-gell later in een rusthuis.

Die kamer was doordrenkt in kak. Ze hebben mijn contract direct mogen stop zetten en dat was mijn laatste dag ooit als opvoeder.

Laatst bewerkt:
Het ergste is dat je eigenlijk nog gelijk hebt ook. De druppel (of beter het kwakje) was dat er 1 helemaal in kak stond en ook kak aan de muren gesmeerd had en dat ze me dan nog eens bij mijn haar vast had. Dat is @kay-gell later in een rusthuis.

Die kamer was doordrenkt in kak. Ze hebben mijn contract direct mogen stop zetten en dat was mijn laatste dag ooit als opvoeder.
Ge zijt pas ne echte opvoeder als ge een kakincident hebt meegemaakt 😂
Ik ken zo al veel verhalen 🙈

DIt: https://www.hln.be/binnenland/elektrische-steps-verboden-voor-jongeren-onder-de-16-jaar~a5db8fa5/
Het gaat het verkeer een pak veiliger maken. Ook voor henzelf.
Nu nog die levensgevaarlijke 45 per uur blikken dozen uit het verkeer en alleen rijden met een L afschaffen.
Waarom zou alleen rijden met een L afgeschaft moeten worden? Je hebt er dan 20 uur rijles opzitten. En indien ze u echt niet in staat achten dan krijg je na die 20 uur uw voorlopig rijbewijs gewoon niet.

DIt: https://www.hln.be/binnenland/elektrische-steps-verboden-voor-jongeren-onder-de-16-jaar~a5db8fa5/
Het gaat het verkeer een pak veiliger maken. Ook voor henzelf.
Nu nog die levensgevaarlijke 45 per uur blikken dozen uit het verkeer en alleen rijden met een L afschaffen.
Waarom zou alleen rijden met een L afgeschaft moeten worden? Je hebt er dan 20 uur rijles opzitten. En indien ze u echt niet in staat achten dan krijg je na die 20 uur uw voorlopig rijbewijs gewoon niet.
Want het is veiliger dat den bompa ernaast zit die begin de jaren 50 zijn rijbewijs zonder examen gekregen heeft. :unsure:

Als je alleen rijden met een L eruit wil moet je heel de opleiding hervormen. Enkel nog rijles en direct examen dan, zoals het nu al is met de andere categorieën.

Want het is veiliger dat den bompa ernaast zit die begin de jaren 50 zijn rijbewijs zonder examen gekregen heeft. :unsure:

Als je alleen rijden met een L eruit wil moet je heel de opleiding hervormen. Enkel nog rijles en direct examen dan, zoals het nu al is met de andere categorieën.
Ik vind de gedachte dat je met 20 uurtjes les alleen de baan om mag echt absurd.
Dan ben je toch echt niet in staat om deftig te rijden. Daar heb ik al voorbeelden genoeg van gezien hoor.
Als je al ziet hoeveel je nog te leren hebt als je effectief uw rijbewijs hebt behaald...

Met een motor mag je dan wel weer maar met een 125cc rijden al heb je al jaren een autorijbewijs (tenzij behaald voor 198nogiets)
En met zo'n 45km/u kar heb je dan weer helemaal geen rijbewijs nodig.
Ik vind het toch echt een warboel hoor.

En wat den bompa en de bomma betreft mag er wat mij betreft ook wel een jaarlijkse screening zijn vanaf een bepaalde leeftijd hoor, want die halen evenveel stunten uit zoals voorrang van rechts op een rotonde of in het midden van de weg stoppen om iemand over te laten.

Terug
Bovenaan