Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmmm, aspergesFacebook aan het scrollen. Ik was hier niet klaar voor.
10min met de slappe, en nu hoofdpijn. Fuckin hell daar gij mijnen dag.![]()
Ik kwam die advertentie ook tegen gisteren. Zeker die artiesten eens opzoeken. Echt goud waardFacebook aan het scrollen. Ik was hier niet klaar voor.
10min met de slappe, en nu hoofdpijn. Fuckin hell daar gaat mijnen dag.![]()

Hoe doet ge dat?mazout gemorst in mn auto
Ik had een jerry can mee omdat ik een verre trip moest doen, en die is omgevallen. minuscuul lekkend blijkbaar aan de draai dop..Hoe doet ge dat?
Facebook aan het scrollen. Ik was hier niet klaar voor.
Ik kwam die advertentie ook tegen gisteren. Zeker die artiesten eens opzoeken. Echt goud waard![]()
Hier zit zo hard een grap in, dat ik ze zelfs niet moet makenIk heb nog als begeleidster in een centrum voor personen met een handicap gewerkt. Een uitstap naar de kaasboerin was daar een jaarlijkse traditie..niets mis mee en als dat iemand zijn ding is, is dat zeker de moeite waard.
Er is een doelgroep die dat soort artiesten en avondjes enorm apprecieert en voor wie dat een oprechte glimlach is...

En de locatie voor de volgende forummeeting is bij deze dus ook al bekend!Facebook aan het scrollen. Ik was hier niet klaar voor.

Kevin en Romina is een opkomende showbizz koppel in Vlaanderen. Zij kunnen geboekt worden elk apart solo of als duo wat natuurlijk prachtige duetten zal opleveren.
Ook in het echte leven zijn zij een koppel, wat steeds voor de nodige magie zorgt op het podium. Sinds enkele jaren treden ze op, zowel voor senioren als voor een jong publiek.
Ook een ex-opvoedster?Ik heb nog als begeleidster in een centrum voor personen met een handicap gewerkt. Een uitstap naar de kaasboerin was daar een jaarlijkse traditie..niets mis mee en als dat iemand zijn ding is, is dat zeker de moeite waard.
Er is een doelgroep die dat soort artiesten en avondjes enorm apprecieert en voor wie dat een oprechte glimlach is...
Ook een ex-opvoedster?

En, allemaal gestopt na een incident waar er geweld werd gepleegd tegen een bewoner dus?
We kunnen al zeker zijn dat zij niet weet wie Joep of Filiberke (de studiemeester) zijn als Limburgse.

Gij telt niet. Iemand zijn kamer laten onderschijten is geen opvoeden.
Ik heb gekozen voor het geld.En, allemaal gestopt na een incident waar er geweld werd gepleegd tegen een bewoner dus?