Je glimlach van vandaag

Mijn psychologe: ja, vorige week was ik met mijn Border op wandel in Deerlijk en ik zag iemand in een auto super enthousiast op mijn hond wijzen, dat was precies gij?
Ik, in geen honderd jaar gezien wie aan de andere kant van die leiband hing: eh… ja, dat was ikke.

thuis ga ik dat nooit doen als ontbijt, maar op hotel... laat maar komen. Eventuele effecten vallen toch niet op als je daarna de stad bezoekt of in de natuur rondloopt. :unsure:
Ik zou daar toch een beetje mee opletten nu je een vriendin hebt en je hebt een aantal gewenste intimiteiten op de menu staan. :unsure:

Juist telefoon gekregen dat ik een goede sollicitatie heb gedaan voor de job waarom ik maatschappelijk werker wou worden.

Nadeel is wel dat ze mij nog niets concreet konden aanbieden.

Maar ben toch blij met de telefoon.

Doordat het veld achter ons geen veld meer is, zitten er nu behoorlijk veel muizen in onze tuin. Zoals bij elke her-urbanisering, brengt dit nieuwe jobs met zich mee, getuige deze kandidaat:
8C95785C-B1EC-4FF6-9E2A-D138CF8ABDF9.jpeg

Mijn psychologe: ja, vorige week was ik met mijn Border op wandel in Deerlijk en ik zag iemand in een auto super enthousiast op mijn hond wijzen, dat was precies gij?
Ik, in geen honderd jaar gezien wie aan de andere kant van die leiband hing: eh… ja, dat was ikke.
Een psychologe met borderline, daar zou ik toch ook niet veel vertrouwen in hebben.

Morgen reclame-content doen voor een speciaal soort toiletbril.
Ik hoop dat het niet is om een getuigenis ofzo af te leggen die ze dan kunnen gebruiken in hun campagne.

Vrijdag is man werken, kinderen school en de laatste twee afleveringen van iets wat ik volg komen uit. Ik kan er niet meer naar uitkijken dan had ik een gratis vakantie in Saint-Tropez gewonnen.

5 minuten geleden gevraagd aan twee werkmannen hier of zij nooit eten.
"Is het al 12u mss?"
Ja, net. :unsure:

Moet niet vragen hoe plezant het is om te werken voor mij, als de tijd zo vliegt!

In het nieuws op VRT over de energieprijzen: 'En er zijn ook nog mensen die zich geen zorgen maken.'

Interviewen ze daar ene: 'ik kijk eigenlijk niet wat het kost...' Enkele seconden later zie je hem wegrijden met zijn Maserati met gepersonaliseerde nummerplaat.

:laugh:

Die in Brussel die over ons lot beslissen hebben er ook geen last van met hun dienstwagen met chauffeur .:biglaugh::rofl:

Terug
Bovenaan