Je glimlach van vandaag

Vroeger bij den bakker als je stond aan te schuiven: 'schoon weer é vandaag, ja ja, tziet er goed uit, tegen het weekend misschien weer wat koeler'.
Nu: 'hoh, de prijs vandaag van de benzine is weer zot hé, misschien tegen het weekend dat het weer zakt?!'.

What a time to be alive.

Vroeger bij den bakker als je stond aan te schuiven: 'schoon weer é vandaag, ja ja, tziet er goed uit, tegen het weekend misschien weer wat koeler'.
Nu: 'hoh, de prijs vandaag van de benzine is weer zot hé, misschien tegen het weekend dat het weer zakt?!'.

What a time to be alive.
En voor de afwisseling kun je binnenkort waarschijnlijk ook weer een praatje doen over de prijs van het brood die ook opnieuw omhoog gaat.

En dan wat zware onderwerpen droppen. De russen zijn weer stevig bezig he.

sfeer-weg-sfeer.gif

Smalltalk weer ontweken.

Ter plekke opeten en te voet ernaartoe = verwarming toe kunnen draaien voor anderhalf uur! :fingerguns_r:
Ik had zelfs geen frieten moeten kopen dan, gewoon de frituurbaas 39 euro geven voor een uurke bij hem en dik verdiend hebben aan mijn chauffage die af stond.

Maar het zonneke heeft vandaag mijn huisje verwarmd, onze vloer voelt fris aan dus de vvw is zelfs niet meer aangesprongen :love:

22,5 binnen! En thermos staat op 21

Terug
Bovenaan