Je glimlach van vandaag

Vanaf wanneer sliepen jullie kinderen in een groot bed? In april verhuis ik naar een nieuw huis en zou mijn dochter (3 jaar en 2 maanden) direct in een groot bed (1m40 breed) willen laten slapen. Ik woon voorlopig bij mijn ouders dus zou ze hier al laten "kennismaken" met een groot bed zodat er geen twee grote stappen in één keer volgen (nieuw/groot bed en nieuw huis).
Toen ze bijna 2 jaar waren.

Op dat punt is haar hoogslaper nog wel een nadeel 🤓 Ze kan er wel alleen af, maar in hoge nood mogelijk wel te laat. Dus als ze snachts moet, hoop ik dat ze me op tijd roept 😇
Die hoge nood viel hier echt goed mee, nauwelijks ongelukjes gehad, vooral plassen net voor ze in bed gaat is het belangrijkste en ik denk dat 1-2x per week s ochtends het potje gevuld is maar kan evengoed zijn dat ze om 21u, wanneer het zandmannetje nog niet is gepasseerd, ze nog eens is gegaan. 🤷🏼

Vanaf wanneer sliepen jullie kinderen in een groot bed? In april verhuis ik naar een nieuw huis en zou mijn dochter (3 jaar en 2 maanden) direct in een groot bed (1m40 breed) willen laten slapen. Ik woon voorlopig bij mijn ouders dus zou ze hier al laten "kennismaken" met een groot bed zodat er geen twee grote stappen in één keer volgen (nieuw/groot bed en nieuw huis).
Hier rond de periode dat ze naar school begon te gaan overgestapt naar een peuterbed (80cm breed 1m60 lang) vooral icm nachtzindelijkheid. 😁

Ik weet niet dat het een positieve glimlach was maar ik lachte toch wel..
"We vroegen drie bekende Vlamingen hoe zij omgaan met hun geld. CEO van Quick-Step Patrick Lefevere (67), Tia Hellebaut (43) en Fabrizio Tzinaridis (29) vertellen welke lessen ze hierover hebben meegekregen van thuis en waarin ze investeren."

Fabrizio tussen die hoop, jezus man. Kunnen ze beter 2 bekende Vlamingen en 1 belachelijke Vlaming schrijven.

Super. Ga het dan proberen vanaf vrijdagavond. Pamper 's nachts is eigenlijk al een half jaar droog (misschien 1 a 3 keer nog klein plasje gedaan 's nachts). Indien ze naar het toilet moet, roept ze mij altijd. En ook altijd mooi op het potje voor ze gaat slapen.

Mijn kindje is 2,5 en slaapt sinds kort in groot bed. (zo met een tent erover). Is in de dag zelf ook droog maar s'avonds nog met een pamper.

is dat overal geldig, zonder mondmasker of per bedrijf te kiezen?
wij komen nu elke donderdag naar kantoor, dus morgen zou ik moeten gaan maar geen goesting om mij te scheren ...

De oudste 2 op het moment dat zij zelf uit hun kinderbed kropen. Om dan een geweldige slag te horen en soms erna een nog hardere ween.

De 3de toen we verhuisd zijn, de 4de heeft vanaf dat ze niet meer in de cosleeper sliep, in een groot bed geslapen.

Ik heb een nieuwe job beet, na jaren van zwoegen deksels en neuzen etc ga ik weer een volwaardige job hebben. Het ongelooflijk in deze wereld als je over psygische problemen praat dat ze u met de vinger wijzen.
Iedereen heeft zijn eigen verhaal zwart, homo, blank, dik ,dun, man, vrouw,of X deze wereld moet vooruitgaan en niet in hokjes denken en stempeltjes te geven.

Terug
Bovenaan