Je glimlach van vandaag

Maar dat zal wel vanaf 0 geweest zijn denk ik. Ik heb een master chemie gedaan en het 1e jaar chemie is ook gewoon beginnen van 0, omdat de vooropleiding op vlak van chemie vaak ontbreekt of gewoon stiefmoederlijk wordt behandeld.

Maar uiteraard is dat dan wel vanaf 0 omhoog aan een serieuze snelheid.

Ja was idd vanaf 0
Maar hij ging er door alsof iedereen die er zat dat allemaal al kende... which was prolly true, except for me :lol:

Op welke manier ben je dan leerkracht Godsdienst geworden?
Je komt uit toerisme met je A2 maar dat is heel beperkt: reisbureau, reisleider of gids zijn de beste opties. Van thuis uit wilden ze dat ik toch iets ‘meer’ deed en dat is dan dat geworden. Ik mag ook Engels en Geschiedenis geven maar heb de kans nog nooit gehad. Op dat vlak is Godsdienst dus wel een uitkomst: altijd werk en het loon op mijn leeftijd is heel behoorlijk. Ik heb in 2012 bijvoorbeeld een interim gedaan van 6u per week en ik kreeg daar €645 voor. Met een baby in huis was dat uitstekend. Nu breng ik een €2200 binnen.

Ik deed ook TSO en had dat wel. Welke richting krijgt dat niet?
Dat ligt aan de richting he, ik heb 3de tot 5de middelbaar richting Biotechniek gedaan en daar kreeg ik chemie.
Daarna ben ik veranderd van richting 5de en 6de middelbaar Infomaticabeheer en daar was er geen chemie.

Die stem van Pinocchio. Zó slecht dat het goed wordt. :laugh:
interessante keuze om ne kerel van 56 te gebruiken voor een jong knaapje.

En wat heb je nu aan je rug?
Straks ga je nog geopereerd zijn voor mij, ik heb geen datum, wanneer ik kan gaan bellen ze mij.
Zoals @Chill Panda mij quote (ferm gevonden trouwens) heb ik 2 hernia’s. Omdat ze op een verschillende wervel zitten ik van de rechtse geen last heb gaan ze enkel de linkse weghalen.

Ik had ook donderdag 10 februari kunnen kiezen maar vond ik wat kort dag met m’n werk. Tenzij je voor de 14de geopereerd gaat worden ga ik inderdaad eerst zijn. Nu me 2 weken thuis isoleren (enkel nog gaan werken) om geen corona op te lopen :unsure:

Zoals @Chill Panda mij quote (ferm gevonden trouwens) heb ik 2 hernia’s. Omdat ze op een verschillende wervel zitten ik van de rechtse geen last heb gaan ze enkel de linkse weghalen.

Ik had ook donderdag 10 februari kunnen kiezen maar vond ik wat kort dag met m’n werk. Tenzij je voor de 14de geopereerd gaat worden ga ik inderdaad eerst zijn. Nu me 2 weken thuis isoleren (enkel nog gaan werken) om geen corona op te lopen :unsure:
Ja, ik zag het, het bericht in die quote was ook al een reactie op een vraag van mij zag ik.
Ik dacht het wel, maar wist het niet meer zeker.

Dat is allemaal nogal snel gegaan bij jou, in maart ben ik al 3 jaar in ziekenverlof door heel die miserie.
Is het bij jou ook binnen gaan op de dag van de operatie en 2 dagen later weer naar huis?

Bij mij is het geen hernia meer, maar een vernauwing (stenose) die verwijderd moet worden, de hernia die ik had drukt niet meer op de zenuw (eigenlijk het ik er 5 of zo, maar geen enkele die op een zenuw drukt, dus dan word daar niks aan gedaan).
Ik heb dus geen datum, ze bellen mij wanneer er een andere operatie zou wegvallen, iemand die corona heeft of zo.
Paar weken terug belden ze mij zondag 's avonds om maandag morgen binnen te gaan, maar dat kon ik langs geen kanten geregeld krijgen, anders was ik nu al geopereerd geweest.

Terug
Bovenaan