Squidward
Well-known member
Onze vloer is poreuze steen, hij gaat toch iets moeten sleuren. En aan een zeildoek gaat hij nooit denken. #notdexterIn stukjes gezaagd, is dat best gemakkelijk te transporteren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze vloer is poreuze steen, hij gaat toch iets moeten sleuren. En aan een zeildoek gaat hij nooit denken. #notdexterIn stukjes gezaagd, is dat best gemakkelijk te transporteren.
Gewoon oplossen in zuur.. Daar gaan we toch onze rug niet aan breken zeker?Onze vloer is poreuze steen, hij gaat toch iets moeten sleuren. En aan een zeildoek gaat hij nooit denken. #notdexter
En zoals de Ice Truck Killer eerst invriezen, verzagen en dan in mooie bruine vleespapier pakketjes versleuren?Onze vloer is poreuze steen, hij gaat toch iets moeten sleuren. En aan een zeildoek gaat hij nooit denken. #notdexter
FtfyNet mijn manlet de Kerstboom zien terug op een kast manoeuvreren. Voel mij heel veilig dat hij niet direct met mijn/een lijk gaat gaan zeulen.
Maar ontstopper gelijk in de oude tijd kan niet meer, dat is aangepast. Welk zuur moet je dan nemen? Je moet toch wel een bepaalde hoeveelheid hebben. Ons bad is wel gietijzer, dat kan een voordeel zijn. Maar wel veel trappen om mijn karkas boven te krijgen.Gewoon oplossen in zuur.. Daar gaan we toch onze rug niet aan breken zeker?
Niet in de vriezer die jij kentMaar ontstopper gelijk in de oude tijd kan niet meer, dat is aangepast. Welk zuur moet je dan nemen? Je moet toch wel een bepaalde hoeveelheid hebben. Ons bad is wel gietijzer, dat kan een voordeel zijn. Maar wel veel trappen om mijn karkas boven te krijgen.
Ik pas niet in de vriezer, ik heb het gecheckt.

Weer?! Nog altijd! En als ik het open had gezet tot 2023, had ik een andere hobby moeten zoeken!Hoe, hadden ze weeral gedokt om u weg te krijgen?
Welkom terug hoor!Weer?! Nog altijd! En als ik het open had gezet tot 2023, had ik een andere hobby moeten zoeken!
Weer?! Nog altijd! En als ik het open had gezet tot 2023, had ik een andere hobby moeten zoeken!
Sorry, dan denk ik dat je me verwart met een andere loser...ge waart toch al es teruggekeerd, nee?
Voor geld danst de beer natuurlijkik had het nochtans gezworen dat je al es voor geld x aantal tijd niet gemoddereerd had.

Voor geld danst de beer natuurlijk![]()
Hij had door mijn uitlokking idd de regels al eens overtreden ja.ge waart toch al es teruggekeerd, nee?
Hij had door mijn uitlokking idd de regels al eens overtreden ja.
Ik heb een éénmalige vergissing begaan waarvoor ik 12 uur lang boete gedaan heb. Moet ik nu voor eeuwig een stempel dragen, jaZIEDEWEL!
.