Je glimlach van vandaag

Fixed that you you..

You what?
Fixed that yo yo natuurlijk
yo-dancing.gif

Je spreekt tegen de man die een steak in de airfryer steekt. Alles is een upgrade als je op dat punt zit.
Daarover gesproken. Donderdagavond een steak gaan halen. Ale, twee eigenlijk. Een van 2cm dik voor zwangere madam die die niet erg rood mag eten, maar een dik stuk van 4cm dik voor mezelf. Oude braadpan met veel te veel boter er in en dan steak er in. Echt, trots op mezelf, zelden zo'n goeie steak gegeten.

Uw foto ziet er wel beter uit dan wat de reviews op tripadvisor doet denken.
Wow, die reviews zijn wel heel slecht. Zou kunnen dat het beter kan. De bediening schilt een beetje, die van vandaag was super vriendelijk, de andere is wat minder enthousiast maar toch nog oke.
Qua eten: tja, ik ken er zelf weinig van. Mijn hamburger was oke maar ik neem dan ook altijd dezelfde. Heb ook wel al een keer gehad dat het niet 100% doorbakken was, wat eigenlijk zou moeten bij hamburgers. Dus het zou kunnen dat de andere gerechten ook niet altijd even goed zijn. I don't know.
@Destel eten op eigen risico dus :p

Daarover gesproken. Donderdagavond een steak gaan halen. Ale, twee eigenlijk. Een van 2cm dik voor zwangere madam die die niet erg rood mag eten, maar een dik stuk van 4cm dik voor mezelf. Oude braadpan met veel te veel boter er in en dan steak er in. Echt, trots op mezelf, zelden zo'n goeie steak gegeten.
Weinig smaakt zo goed als een goed gedane steak, het is ook een miskend kunnen om te kunnen.

Een VR-speelzaal waar we eergisteren waren gaat ons geld terugstorten en een voucher voor een volgende beurt geven na een zwaar teleurstellende sessie (nogal veel technische mankementen, met zelfs botsing tussen spelers als gevolg). Toen we ter plekke klaagden kregen we enkel een gratis drankje aangeboden, maar na een vlammende email dus weldegelijk een proportionele vergoeding.
Het leven is aan de klagers. :)

Klassenraad online. Vrij jonge collega had een punt om te maken en maakte dit met verve maar ook met een attitude van de ‘ik ben pas afgestudeerd en ik weet alles al’. Het was zo echt de put graven en klaarstaan om de doodbrave leerkracht snit in te duwen.
De Nestor (niet ius) van de groep ontkracht heel het probleem met welgeteld 3 zinnen en een korte opmerking over collegialiteit.

In de woorden van Shakespeare: ‘suck it, Svetlana’.

Terug
Bovenaan