Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt waar, where the fuck did you get all that luck?!?Na een vreselijke nacht woensdag met veel gehoest bij de grootouders, heeft de dochter vannacht thuis meer dan 13 uur geslapen en niet meer gehoest![]()

Ik vermoed karma voor alle goeie dingen die ik al gedaan heb in m’n leven!Echt waar, where the fuck did you get all that luck?!?![]()

Ik heb echt de omgekeerde ervaring met de FNAC. Zien ze mij nooit meerextreem vriendelijke service van de Fnac klantendienst, ongehoord.
bestellingen werden maar niet verzonden en ik dacht, toch ne keer bellen.
meestal loopt dat niet goed af en wordt je afgesnauwd, maar deze kerel wist mij superduidelijk te helpen.
toch 3 keren bedankt gezegd.
Uw ma?Datenight met de mooiste ter wereld(na mijn dochter
)
FNAC op zich is een klote winkel, nog nooit iets zonder tussenkomst van de klantendienst kunnen bestellen.Ik heb echt de omgekeerde ervaring met de FNAC. Zien ze mij nooit meer
Remake zijn ma?Datenight met de mooiste ter wereld(na mijn dochter
)
Mijn pa werkt tegen.Remake zijn ma?
Haha same. 3 weken na de betaling zijn ze het kinderstoeltje komen ophalen. Je zou het haast niet geloven.Wij hebben nog es iets kunnen verkopen op tweedehands zonder opgelicht te worden. Ze worden zeldzaam die transacties.
Hoe hadden we dan een date?Datenight met de mooiste ter wereld(na mijn dochter
)
Ik weet van niks?Datenight met de mooiste ter wereld(na mijn dochter
)
Mijn pa werkt tegen.

En maar 500km. Wat een koopje.![]()
Voiture d'occasion Bugatti \"SPORT/NOIRE\" ELEGANCE Limited Edition 1/20 | Moniteur Automobile
Acheter une Bugatti \www.moniteurautomobile.be
Nog beetje sparen![]()
![]()
Voiture d'occasion Bugatti \"SPORT/NOIRE\" ELEGANCE Limited Edition 1/20 | Moniteur Automobile
Acheter une Bugatti \www.moniteurautomobile.be
Nog beetje sparen![]()