Blijf dan binnen en zet uw telefoon af.Gewoon mensen gerust laten.
Meer vragen we niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijf dan binnen en zet uw telefoon af.Gewoon mensen gerust laten.
Meer vragen we niet.
Die aflevering duurde ook gewoon veel langer doordat ge iedere 15min nog eens 5min reclame mocht bezien. Als ze ooit afkomen met reclame op netflix is het plezier er bij mij ook wel afDochter van vriend: "waaaaaa, waarom kan ik de tweede aflevering niet kijken?!"
"Ja liefje, da's televisie - maar 1 aflevering per week"
Get rekt Netflix generatie![]()
Too damn boring.Echt waar… gewoon ‘nee dank u’ of ‘geen interesse, toch bedankt’ is te moeilijk ofwa?

Ok vriend. Ik facepalm even en ga door met mn avond.Too damn boring.
Besides.... door hun tijd eindeloos af te pakken en niets te kopen gaan ze het misschien afleren.![]()
Ik heb die post niet gemaakt?Het leger kan alleen maar full auto geweren kopen. De gewone mens alleen maar semi auto, oftewel een AR-15.
Maar dit is ruger precision 22lr. Dus also semi maar niet op basis van de M4/AR15.
Had bijna dezelfde gekocht![]()

en een verpletterend succes ondertussen neem ik aan? Het aantal van dat soort verkopers ondertussen gedecimeerd?Als mensen via telefoon willen verkopen , zeg ik ook steeds dat ze terug moeten bellen na 17 uur lol
Dan ben ik er toch niemeer en zo moeten ze na hun uren tijd op offeren.
Of ik kaffer ze uit en zeg dat ze een echte job moeten zoeken.
Of laat ze een uitgebreide offerte opstellen en mail nadien terug dat ik het elders goedkoper vind.
Hoe meer tijd ik van ze kan afpikken , hoe meer ik denk dat ze het ooit wel es gaan afleren![]()
Jep. Ik denk zelfs dat sommigen me op de zwarte lijst hebben gezet.en een verpletterend succes ondertussen neem ik aan? Het aantal van dat soort verkopers ondertussen gedecimeerd?

Vind ik zo harteloos, de waarheid zeggen. Voor iemand die daar in de vlammende zon staat met een foto van een uitgestorven panda-achtige, probeer ik een klein leugentje als appreciatie van hun moeite. Ik kan niet de enige vrouw zijn van dat principe.Of “ik ben niet geïnteresseerd”![]()
Als mensen via telefoon willen verkopen , zeg ik ook steeds dat ze terug moeten bellen na 17 uur lol
Dan ben ik er toch niemeer en zo moeten ze na hun uren tijd op offeren.
Of ik kaffer ze uit en zeg dat ze een echte job moeten zoeken.
Of laat ze een uitgebreide offerte opstellen en mail nadien terug dat ik het elders goedkoper vind.
Hoe meer tijd ik van ze kan afpikken , hoe meer ik denk dat ze het ooit wel es gaan afleren![]()

Vind ik zo harteloos, de waarheid zeggen. Voor iemand die daar in de vlammende zon staat met een foto van een uitgestorven panda-achtige, probeer ik een klein leugentje als appreciatie van hun moeite. Ik kan niet de enige vrouw zijn van dat principe.
Je snapt dat die mensen daar niet zitten om u te pesten, maar omdat er nu eenmaal altijd werk is in callcenters en dat vaak een van de weinige jobopties is voor sommigen?Of ik kaffer ze uit en zeg dat ze een echte job moeten zoeken.

Ik ben vaak, te vaak, van het principe dat de tijd van andere mensen heilig is. Ik voel me al schuldig als de kassier aan de kassa een prijs moet opvragen voor een product dat niet wil scannen. Ik probeer altijd eerst info over een product te zoeken voor ik naar de firma bel met vragen.
Dat er dan zo'n mensen als trump op deze aardkloot rondlopen doet me toch soms stiekem denken dat zo'n sociaal kredietsysteem à la China toch niet zo'n slecht idee kan zijn.