Je glimlach van vandaag

vandaag zo'n onnozele "verkoper" voor goed doel (kinderkankerfonds...) aan de deur gehad.
hij kon geen factuur of fiscaal attest geven, dus wist dat het een zeveraar was.

heb hem eerst 3 kwartier laten z'n producten uit de doeken doen, vragen gesteld etc. om hem dan uiteindelijk de deur te wijzen :)

zal hem leren ....
Fiscaal attest kunt ge enkel krijgen bij een gift, niet wanneer ge iets in ruil krijgt voor uw geld. Kans bestaat dat ge dus gene zeveraar zijn tijd hebt verspild.
(Naar mijn ervaring gaat een zeveraar niet zoveel tijd erin steken, dat loont niet hé 45 min om dan een beetje geld te vangen)

vandaag zo'n onnozele "verkoper" voor goed doel (kinderkankerfonds...) aan de deur gehad.
hij kon geen factuur of fiscaal attest geven, dus wist dat het een zeveraar was.

heb hem eerst 3 kwartier laten z'n producten uit de doeken doen, vragen gesteld etc. om hem dan uiteindelijk de deur te wijzen :)

zal hem leren ....
Fiscaal attest kunt ge enkel krijgen bij een gift, niet wanneer ge iets in ruil krijgt voor uw geld. Kans bestaat dat ge dus gene zeveraar zijn tijd hebt verspild.
(Naar mijn ervaring gaat een zeveraar niet zoveel tijd erin steken, dat loont niet hé 45 min om dan een beetje geld te vangen)
+ je hebt daarnaast 45 minuten van je eigen leven vergooid.

Gedraag je volgende keer gewoon maar gewoon als een volwassene.

+ je hebt daarnaast 45 minuten van je eigen leven vergooid.

Gedraag je volgende keer gewoon maar gewoon als een volwassene.
Nee hoor. Die 45 minuten werden betaald door mn baas. Heb daar toch tijd teveel.

😁. En waarom geen factuur? Was een scammer en daarmee basta.😁

Nee hoor. Die 45 minuten werden betaald door mn baas. Heb daar toch tijd teveel.

😁. En waarom geen factuur? Was een scammer en daarmee basta.😁
Gewoon even bellen naar KKF om te dubbelchecken. Dat spaart jouw tijd en als het een echte fondsenwerver is, ook de zijne. Het is een ondankbare taak, als ze dan nog moeten dienen als entertainment voor wie tijd teveel heeft…

Maar wel zagen over mensen die gebruik maken van hun vaccinatieverlof.
Kan ik toch nie aan doen dat ik niet veel werk heb 😉

En weete wa, geef jullie adres in pm en dan stuur ik zo n pippos naar jullie door. Kunnen jullie je geld daar aan spenderen 😁

zal hem leren ....
Amai stoere kerel zeg. Echt wel het alfa mannetje jij e?

zal hem leren ....
Haja, want 3 kwartier van uw tijd verspillen is een goeie straf voor hem.

Edit: ook hier niet alles post geladen.
Blijf er wel bij.

zal hem leren ....

Vandaag in drukke winkelstraat.

“Meneer! Ik ben van WWF”

“Ik ben al lid”

En dan die blik in hun ogen van: “ zeveraar”

Dochter van vriend: "waaaaaa, waarom kan ik de tweede aflevering niet kijken?!"

"Ja liefje, da's televisie - maar 1 aflevering per week"

Get rekt Netflix generatie :rofl:

Terug
Bovenaan