Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ja, want Poetin gaat binnenvallen met gekloonde mammoeten.
Plaats een airfryer in die keuken en het zou zomaar @Mulan kunnen zijnEen keuken van 1989 maar wel direct zwaar investeren in haar wapen.
This lady means business.

Da's toch geen legging?Plaats een airfryer in die keuken en het zou zomaar @Mulan kunnen zijn![]()

Ik vermoed dat Putin liever z'n ballen niet afgebeten ziet worden door een (Duitse?) herder.Alsof Putin zou durven Mulan binnen te vallen…
Dus van alle dingen op die foto is het de fleece die het ‘m doet?Ik draag geen fleece!![]()

Het was vroeger echt niet allemaal beter. Ik heb hier nog oude rapporten liggen, waar ik gewoon 90% haal (nr 1 of 2 van de klas) en waar op staat 'Ugar kan veel beter'Phuh.. Die hadden ook een hart van steen zeg..
Een SPR met extended magazine en silencer noem ik nauwelijks een jachtgeweer. Eerder de putinkiller

Het leger kan alleen maar full auto geweren kopen. De gewone mens alleen maar semi auto, oftewel een AR-15.Wtf, is da genen M4 ofzo?![]()

En, heb je ondertussen al je sokken opgetrokken?Het was vroeger echt niet allemaal beter. Ik heb hier nog oude rapporten liggen, waar ik gewoon 90% haal (nr 1 of 2 van de klas) en waar op staat 'Ugar kan veel beter'