Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deze klassieker stond nog es tussen "voorgesteld" op youtube
wunderbar![]()

0 - 1
78% op mijn examen bouwkunde en bouwtechniek. Niet slecht voor iemand waar men vroeger tegen zei dat "je niets kunt, en nooit iets zult kunnen".
Strengpers 14cm voor dat perfecte evenwicht tussen sterkte en "werpvermogen"!Ge weet nu toch welke de hardste zijn!
78% op mijn examen bouwkunde en bouwtechniek. Niet slecht voor iemand waar men vroeger tegen zei dat "je niets kunt, en nooit iets zult kunnen".
wel 22% kans dat hij mistGooit ne baksteen tegen hunne smoel. Ge weet nu toch welke de hardste zijn!
Hij lijkt me nochtans wel iemand waar ge op kunt bouwen.wel 22% kans dat hij mist
Die kunde staat als een huis.Hij lijkt me nochtans wel iemand waar ge op kunt bouwen.
Gelukkig want het alternatief was:78% op mijn examen bouwkunde en bouwtechniek. Niet slecht voor iemand waar men vroeger tegen zei dat "je niets kunt, en nooit iets zult kunnen".

Hier was het idd dokter of advocaat.Maar wel beter zo dan iemand zijn waarvan iedereen vroeger zei: "dat wordt ooit nog es nen dokter of nen ingenieur"
![]()

Hier was het idd dokter of advocaat.
Thx 4 calling me a failure!![]()

Phuh.. Die hadden ook een hart van steen zeg..78% op mijn examen bouwkunde en bouwtechniek. Niet slecht voor iemand waar men vroeger tegen zei dat "je niets kunt, en nooit iets zult kunnen".