Je glimlach van vandaag

200.gif

Alles boven de 120. Dat was 01/01/21. Nu verrassend "maar" 108.1 meer. :unsure:
Nu, klinkt gigantisch, maar ik ben nooit "dik" geweest dankzij mijn postuur, maar rond de 100 zou ideaal zijn.
Maar ge kunt wel zeggen dat ge thuis iets staan hebt dat van 0-100 gaat in minder dan 2,5 seconde.

De vuilniskar die uit de megafoon keihard "het is een nacht" blaast, stratenver te horen.
De mannen hadden er goesting in precies.

Djokovic die naar Australië gevlogen is om teruggestuurd te worden :love: hartelijk mee gelachen toen ik het hoorde op de radio.

:laugh: dat filmpje, wat een marginaal :laugh:
The fuck, die uitspraken zijn absoluut niet ok, en Hoeybergs is een walgelijke mens, maar 5 maanden effectieve celstraf daarvoor is toch... euhm jah raar en overdreven?

Heb da nog nooit moeten nemen. Strafste da ik pak is nen dafalgan.
Het is iets straffer dan een dafalgan (paracetamol), maar nu ook niet zoveel.
Maar het is geen medicatie waar je "high" van word.
Ik neem bijvoorbeeld dagelijks motifene (diclofenac), dat is een gelijkaardige geneesmiddel.

Het is iets straffer dan een dafalgan (paracetamol), maar nu ook niet zoveel.
Maar het is geen medicatie waar je "high" van word.
Ik neem bijvoorbeeld dagelijks motifene (diclofenac), dat is een gelijkaardige geneesmiddel.

Dus jij kan perfect aanvoelen hoe iemand anders op medicatie reageert? Dat ik een half uur na inname met een ongelofelijk duizelig gevoel zit is ingebeeld omdat jij dat niet hebt?

Dus jij kan perfect aanvoelen hoe iemand anders op medicatie reageert? Dat ik een half uur na inname met een ongelofelijk duizelig gevoel zit is ingebeeld omdat jij dat niet hebt?
Uiteraard kan ik dat niet.
Maar het is gewoon een feit dat je van deze medicatie niet high kan worden (wat bij sommige medicatie effectief wel mogelijk is).
Dat je duizelig word van de medicatie kan wel, dat is één van de mogelijke bijwerkingen, maar dat heeft niks te maken met high worden.

Terug
Bovenaan