Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'ge kunt bekanst dansen in een fles'Alles boven de 120. Dat was 01/01/21. Nu verrassend "maar" 108.1 meer.
Nu, klinkt gigantisch, maar ik ben nooit "dik" geweest dankzij mijn postuur, maar rond de 100 zou ideaal zijn.
Maar ge kunt wel zeggen dat ge thuis iets staan hebt dat van 0-100 gaat in minder dan 2,5 seconde.Alles boven de 120. Dat was 01/01/21. Nu verrassend "maar" 108.1 meer.
Nu, klinkt gigantisch, maar ik ben nooit "dik" geweest dankzij mijn postuur, maar rond de 100 zou ideaal zijn.
Mijn vrouw haar temperament?Maar ge kunt wel zeggen dat ge thuis iets staan hebt dat van 0-100 gaat in minder dan 2,5 seconde.
Toch ni van nen brufen hoop ik? Wiejken tingel
Hmm ik dacht net hetzelfde te claimen hoewel onze kanten toch danig verschillen. Straf!Van ons kanten?![]()
Dat sowieso!Misschien is het gewoon de onderkant van de maatschappij?![]()

Ik stel me serieus vragen bij de mentale gesteldheid van Hoeybrechts. Maar om zijn hatelijke uitspraken voor een rechter te laten brengen is toch wat ver gaan.WTF wa voor voorbeeld geeft die nu ook. 1 wijf in huis vs 5 honden.
Als ge er over hebt…Nee, meloxicam
High van een ontstekingsremmerke?Ja man, moet hier onstekingsremmers nemen. High as a kite.
Wooooooo
Wie trekt es aan mij koreken?!
Heb da nog nooit moeten nemen. Strafste da ik pak is nen dafalgan.High van een ontstekingsremmerke?
Ofwel is dat heel straffe boel, ofwel zijde niet veel gewoon.
Als ge er over hebt…

The fuck, die uitspraken zijn absoluut niet ok, en Hoeybergs is een walgelijke mens, maar 5 maanden effectieve celstraf daarvoor is toch... euhm jah raar en overdreven?![]()
Jeff Hoeyberghs veroordeeld tot 10 maanden cel voor seksisme en aanzetten tot haat en discriminatie
Plastisch chirurg Jeff Hoeyberghs (60) is door de Gentse rechtbank veroordeeld tot een celstraf van tien maanden, waarvan vijf maanden met uitstel, voor seksisme en aanzetten tot haat en discriminatie. In 2019 deed hij tijdens een lezing in een auditorium aan de UGent voor het Katholiek Vlaams...www.demorgen.be
dat filmpje, wat een marginaal
![]()
Het is iets straffer dan een dafalgan (paracetamol), maar nu ook niet zoveel.Heb da nog nooit moeten nemen. Strafste da ik pak is nen dafalgan.
Het is iets straffer dan een dafalgan (paracetamol), maar nu ook niet zoveel.
Maar het is geen medicatie waar je "high" van word.
Ik neem bijvoorbeeld dagelijks motifene (diclofenac), dat is een gelijkaardige geneesmiddel.
Uiteraard kan ik dat niet.Dus jij kan perfect aanvoelen hoe iemand anders op medicatie reageert? Dat ik een half uur na inname met een ongelofelijk duizelig gevoel zit is ingebeeld omdat jij dat niet hebt?