Je glimlach van vandaag

Het ‘dikke teef’ deel hadden ze er in het jaaroverzicht afgeknipt voor het fatsoen :biglaugh:

Edit: was in den aldi van Veurne zie ik, not surprised weer
Nu niet voor het 1 of ander maar er zijn toch ook veel verkoopsters in die in de Aldi werken die ook maar bij de onderste soort marginalen zitten hoor. Ik ken er een paar die daar werken van mijn gemeente en het is speciaal volk om het zacht uit te drukken.

Natuurlijk ga ik ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, maar ik zou ze al zeker niet aanvaarden om in de winkel te staan.

Zou me niet verwonderen dat ze zelf eerst iets gezegd heeft, want niemand gaat zo reageren omdat ze geen jonagold hebben.

Nu niet voor het 1 of ander maar er zijn toch ook veel verkoopsters in die in de Aldi werken die ook maar bij de onderste soort marginalen zitten hoor. Ik ken er een paar die daar werken van mijn gemeente en het is speciaal volk om het zacht uit te drukken.

Natuurlijk ga ik ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, maar ik zou ze al zeker niet aanvaarden om in de winkel te staan.

Zou me niet verwonderen dat ze zelf eerst iets gezegd heeft, want niemand gaat zo reageren omdat ze geen jonagold hebben.
Bij onze Lidl heb je echt een ‘ons tegen hen’ gevoel van klant vs personeel. Het personeel blijft daar heel lang gelijk en die komen precies enorm goed overeen. Nu, de winkel is zo in orde als een nog niet vernieuwde Lidl kan zijn dus des te leuker voor die mensen dat het goed klikt. Maar hoeveel keer ik inderdaad al de exploten tussen de lakens van twee of drie van hen gehoord heb, terwijl ik tomaten aan het kiezen was…

Bij onze Lidl heb je echt een ‘ons tegen hen’ gevoel van klant vs personeel. Het personeel blijft daar heel lang gelijk en die komen precies enorm goed overeen. Nu, de winkel is zo in orde als een nog niet vernieuwde Lidl kan zijn dus des te leuker voor die mensen dat het goed klikt. Maar hoeveel keer ik inderdaad al de exploten tussen de lakens van twee of drie van hen gehoord heb, terwijl ik tomaten aan het kiezen was…
Het grappigste moment in de Aldi was eens iemand die zei tegen die aan de kassa. Ach proficiat, ik zie dat je in verwachting bent? Waarop ze voor heel de winkel riep: hahahaha jaja tis weer een ongelukje e hahahahaha. :unsure:

de temperaturen momenteel: gewoon mijn jas moeten uitdoen in mn wandeling naar de gb, want t-shirt en trui was genoeg. En dan stond mijn voordeur zelfs nog open en toch geen koude trok gevoeld. how about that.

dan zitte gij toch aan den droge kant van Temse :|

Glimlach van vandaag: werken terwijl de meesten congé hebben; dan leerde al is ander collega's kennen want die hebben nu ook niemand anders om is een klappeke mee te doen.
Lol, nee. Ik denk dat het nog geen 5min nadat ik het geschreven had, het serieus beginnen regenen is

Anderhalf jaar geleden 4 LED-lampen met sensor besteld voor in de garage. 1 ervan is al kapot gegaan. Gisterenavond gemaild naar 123led en vanochtend al reactie dat ze een vervanging opsturen :clap:

Achter mijn appartement is een openbare parking waar ook onze gemeenschappelijke garage zich bevindt. Ik moest er even zijn voor mijn gft weg te doen. Is daar ook een klein meisje dat rondjes aan het doen is met de step en die begint gewoon tegen mij te babbelen. Ik weet waar ze woont, haar vriendjes wonen, etc...
Langs de ene kant wel leuk dat zo'n kind zo spontaan is, langs de andere kant denk ik dan ook wel direct van 'shit als die zo alle mensen aanspreekt'. Gelukkig kwam de papa toch ook even kijken en heb dan ook maar een paar minuutjes met hem gebabbeld. Het zou een beetje vreemd zijn geweest als ik dan maakte dat ik weg was :p

TLDR: de spontaniteit van een kind was een glimlach van de dag.

Terug
Bovenaan