Je glimlach van vandaag

Ik wist niet dat we hier moeten kunnen uitmaken wie er wel of niet zaken doet die ons aanstaan? Is er dan zo een lijst met personen die we moeten viseren of niet?
Hoezo we en gaat het over een lijst van mensen die geviseerd worden? Als iemand een idiote "mening" heeft en iemand zegt "ja, idd" dan zou ik inderdaad wel een bepaald beeld van die persoon vormen, wat normaal is, da's irl toch ook zo, hoe mensen doen of wat ze zeggen heeft een impact op hoe ze overkomen.

Niet dat dit iets bijdraagt, al deze berichten worden straks toch weer verwijderd wegens opkuis.

Vanmorgen in de auto speelde dit:

Volumeknop dus wat hoger gedraaid, lekker meezingen.
Hoor ik de dochter op de achterbak iets zeggen. Volume wat zachter.
- wat zeg je schattie?
- niets.
- was je aan het meezingen?
- ja
Draai volume terug hoger, volop meezingend en denkend: " FU @Lint , MIJN dochter heeft smaak, niet dat slayermonster van jou!"

- wat zeg je schattie?
- niets.
- ja
Draai volume terug hoger, volop meezingend en denkend: " FU @Lint , MIJN dochter heeft smaak, niet dat slayermonster van jou!"
Ik dacht eerst een duimpje te geven omdat ik dacht dat het deze Somebody To Love was.

Jammer :unsure:.

- wat zeg je schattie?
- niets.
- ja
Die van mij luistert Slayer, Tom Waits, David Bowie, The Beatles EN Queen.
giphy-9.gif

Amateurs. Ik ben een week van Twitter gesmeten omdat ik logisch doordacht dat je Kyle Rittenhouse mocht afknallen als je een gevoel van bedreiging had. En een week van Facebook voor dezelfde reden. (Ja was dezelfde week). Dus: amateurs.

Zoon (5) in quarantaine na 2 positieve gevallen. Ouders van z’n beste klasvriendinnetje zaten met moeilijke opvangpuzzel omdat ze net zelf al 10 dagen quarantaine moesten overbruggen. Ze komt vrijdag hier spelen en zoon is euforisch. 😁Uiteraard zolang beide symptoomvrij.

Het vriendinnetje zou blijkbaar later wel kindjes willen, maar ze ging het eerst nog eens aan mijn zoon vragen of hij dat ook wil🤔.

Zoon (5) in quarantaine na 2 positieve gevallen. Ouders van z’n beste klasvriendinnetje zaten met moeilijke opvangpuzzel omdat ze net zelf al 10 dagen quarantaine moesten overbruggen. Ze komt vrijdag hier spelen en zoon is euforisch. 😁Uiteraard zolang beide symptoomvrij.

Het vriendinnetje zou blijkbaar later wel kindjes willen, maar ze ging het eerst nog eens aan mijn zoon vragen of hij dat ook wil🤔.
En gaat ze akkoord met een neen of is het take it or leave it?

Wel ideaal om ze direct op te leren van kleins af. Koop een speelgoedkeukentje en laat ze constant fruitsapjes brengen terwijl hij aan het kijken is naar de tv.

En gaat ze akkoord met een neen of is het take it or leave it?

Wel ideaal om ze direct op te leren van kleins af. Koop een speelgoedkeukentje en laat ze constant fruitsapjes brengen terwijl hij aan het kijken is naar de tv.
Zijn reactie op dergelijke vragen was tot nu toe consequent “ik ga later boer worden en dan heb ik geen tijd voor kinderen en vrouwen” 🤔 Het argument dat die kunnen helpen op de boerderij, maakt voorlopig weinig indruk. Papa en omi kunnen beter helpen op de boerderij en hij gaat ons werk dan wel controleren. 🤷‍♂️

Zijn reactie op dergelijke vragen was tot nu toe consequent “ik ga later boer worden en dan heb ik geen tijd voor kinderen en vrouwen” 🤔 Het argument dat die kunnen helpen op de boerderij, maakt voorlopig weinig indruk. Papa en omi kunnen beter helpen op de boerderij en hij gaat ons werk dan wel controleren. 🤷‍♂️
Dat gaat een rijke mens worden. Hij heeft een neus voor ondernemen!

Gepost in onze hondenfacebookgroep.

Elke dag is daar wel iemand die ongerust komt posten over diarree.

Ik had eerst de caption bij de foto niet gelezen en dacht dat sommigen wel heel ver gingen in staaltjes afnemen en vakkundig onderzoeken.

1639417020304.png

Het is blijkbaar een ontbijt. :unsure:

Eentje van vanmiddag. Ik werk van thuis uit, zat in een vergadering en was net iets aan 't uitleggen. Op dat moment zag ik buiten een torenvalk op het terras springen, vanuit de border, met in haar (Koning Filip zou zeggen "'t was een vrouwtje") rechterpoot een muis.
Ik was even de draad van mijn verhaal kwijt 🤪

Terug
Bovenaan