Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok boomerIk nam voor de zekerheid papieren CST mee en printte ook m’n tickets afmaar handig is het niet. Op de achterkant van CST wel een mooie tijdlijn geschreven met waar ik er overal mee geweest ben. Het ziet er bijgevolg redelijk beduimeld uit.
(grapke he, zou mss toch ook ergens een papierke achter de hand moeten houden idd)Ik ben vooral benieuwd waaraan?
Exact mijne usual!Ik heb mij ne grote kebab besteld se. Met coctail, samurai, feta en extra mais.
Exact mijne usual!
Alleen eet ik daar de helft van op en steek ik de andere helft de middag erna ff terug in den oven. Smaakt nog beter dan.
Ik had gisteren hetzelfde gedacht, maar dan grote mix kebab met feta, samurai en andalouseIk heb mij ne grote kebab besteld se. Met coctail, samurai, feta en extra mais.
Da gaat mij smaken. Had echt geen zin in boterhammen vanavond.

Dat ziet er nu toch echt een triestige kebab uit.
Da’s ne kebab zonder vlees?
NopeDa’s ne kebab zonder vlees?
Je vergeet het beste:Ik heb nu ni direct een kinderwens, maar die magie creeren voor een kind lijkt me wel zalig![]()
Calm down there Satan.Je vergeet het beste:
En dan hun wereld compleet kapot maken als je zegt dat de sint niet bestaat.
Bon, kzal seffes eens tonen hoe het hoort.Dat ziet er nu toch echt een triestige kebab uit.
Ik weet niet wat voor kolossen gullen eet maar ik moet deze samendrukken om hem in mijn mond te krijgenDa’s ne kebab zonder vlees?

Ik heb even een Oldskool uitdrijving gedaan, ik ben terug oké nu.Calm down there Satan.
Omdat ge 'm vol gestoempt hebt met feta. Daar ligt precies maar 1 stukske vlees tussen begot.Ik weet niet wat voor kolossen gullen eet maar ik moet deze samendrukken om hem in mijn mond te krijgen![]()
Omdat ge 'm vol gestoempt hebt met feta. Daar ligt precies maar 1 stukske vlees tussen begot.
Dat is wel bedachtzaam dat ze ook bij de kebab rekening houden met de tomski presentatie: 70% van het eten buiten beeld houden.