Je glimlach van vandaag

Op Amazon vóór de zomer een pot van iets Koreaans bijna puur Aloe gekocht. Zalig spul, ik zou moeten baden in het bloed van maagden en mijn vel zou niet zachter zijn.

Nieuwe smartphone lag al een hele tijd op kantoor maar nu pas tot daar gereden. Eindelijk verlost van kapotte batterij die vaak met 70% plots het toestel uitschakelde. Dat was altijd spannend (maar vooral ambetant) met CST en digitale tickets.
Laatst op restaurant ook moeten roepen naar de ober: "nu scannen, nu! Ik heb nog 3%" :D
"Living on the edge".

Laatst op restaurant ook moeten roepen naar de ober: "nu scannen, nu! Ik heb nog 3%" :D
"Living on the edge".
Ik nam voor de zekerheid papieren CST mee en printte ook m’n tickets af 🤓 maar handig is het niet. Op de achterkant van CST wel een mooie tijdlijn geschreven met waar ik er overal mee geweest ben. Het ziet er bijgevolg redelijk beduimeld uit.

Noors is eigenlijk gewoon fonetisch vlaams engels :lol:

50117-Ladestasjon-for-truck-med-symbol-og-tekst-Fareskilt-Unisign.no_.jpg

een uurtje langer gewerkt en was helemaal alleen op kantoor. Beetje Johny Cash opgezet en eigenlijk was dat best chillen. Had al bijna geen zin meer om naar huis te gaan.

Net mijn dochtertje voelen schoppen in de buik van de mama. Het is iets onnozels, maar dit maakt een volledige rotweek meer dan goed :)
Beste momenten met je dochter. Ze zit nog opgesloten, ge kunt ze niet horen schreeuwen en schijt niets vol.

Nee, dat zijn echt de beste momenten van een dag hoe kut die ook was.

Terug
Bovenaan