ZigeunersausMet welke saus eet ge dat? Andalouse? Look?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZigeunersausMet welke saus eet ge dat? Andalouse? Look?![]()
Proficiat en geniet nog van uw slaap! En veel sterkte met de preggosaurus in huis.Gisteren cadeautje gekregen van mijn wederhelft.
Doosje open en kaartje met proficiat papa en een positieve predictor.
Mijn glimlach van de dag heeft een upgrade gekregen naar bleiten van geluk.

Gohja, verwacht maar niet te veel met die logaritmes. Dat niveau van zo'n logaritme neemt eerst heel snel toe, maar vlakt dan toch wel snel af.ik heb den indruk dat youtube een bepaald logaritme op me heeft losgelaten. Mijn recommendations zijn van een ander niveau dan anders
Ik denk (vrees) dat ik pas iets zal missen als ik het effectief kwijt zal zijnProficiat en geniet nog van uw slaap! En veel sterkte met de preggosaurus in huis.![]()

Puh pussy, zo gaat ge nooit een goede vader worden om uw zoon/dochter op de harde wereld voor te bereiden.Gisteren cadeautje gekregen van mijn wederhelft.
Doosje open en kaartje met proficiat papa en een positieve predictor.
Mijn glimlach van de dag heeft een upgrade gekregen naar bleiten van geluk.
Wodka? Tegen de pijn van het prikje?Gisteren ingeschreven op de reservelijst voor boosterprik (ik had J&J) en mag deze namiddag al gaan.
Maar voor ik vertrek nog een dafalgan met vodka![]()
Moet er een reden zijn voor wodka?Wodka? Tegen de pijn van het prikje?

Huh? Op welke lijst? Qvax is nog niet open zie ikGisteren ingeschreven op de reservelijst voor boosterprik (ik had J&J) en mag deze namiddag al gaan.
Maar voor ik vertrek nog een dafalgan met vodka![]()
Idd van vaccinatiecentrum zelfHuh? Op welke lijst? Qvax is nog niet open zie ik

Hij zoekt gewoon een reden om pijnstillers en wodka te kunnen binnen spelen.Huh? Op welke lijst? Qvax is nog niet open zie ik
Pfff heb ik bij ons al voor gebeld maar ze doen da ni.Idd van vaccinatiecentrum zelf![]()
Idd ik zei dat aan de receptie int ziekenhuis ook; ik pak alles aan wat jullie geven!Hij zoekt gewoon een reden om pijnstillers en wodka te kunnen binnen spelen.