Je glimlach van vandaag

Vorige week een wandeling van +-5 kilometer gedaan met ons gastjes.
3x niet-aangelijnde honden gepasseerd.

Waarbij er 1 hondeneigenaar ons van ver toeriep: 'niet schrikken hoor, ik heb mijn hond volledig onder controle en ze doet niets!'
Toen ze ons gepasseerd was met haar hond, liep de hond ineens meters weg voor haar uit en bleef ze haar hond tevergeefs bij haar roepen.
Tja... :unsure:

Zoontje positief op corona (niet écht ziek)
ik mag 10 dagen niet naar bureau

ik loop hier rond met een geweldig vakantiegevoel :lol:

Hier zoon hoogrisico contact gehad. Ik hoop niet dat die positief is want ik ga mezelf hier opfretten thuis.
Een collega hier ook, zegt em dan zo doodleuk: "Ma kga me dan apart gaan zetten in ons boederijke achteraan in de tuin, der is daar ook internet"
:unsure:

Heb je een aparte ruimte met wat nutsvoorzieningen? Ik bedoel dan couch/internet/able to look outside and see life happen in front of you?
Laten we idd hopen dat het niks is, tis véél riskanter nu vinnek dan vorige keren, kruipt zo rap zo dicht

Nog steeds geen rechtstreeks contact gehad met iemand die besmet was met dat nieuwe virus, altijd via via, vriend van vrienden.
Straks ne keer gaan wandelen met oud collega die de regels niet te nauw neemt. 60-40 kans op een alert. 100-0 kans op vitamine D en spiermarteling.

Oudste wou een Fast & Furious zien. Bon, wij nummer 9 nog niet gezien dus zetten die op (is trouwens een fluffing lange film, geez). Op een bepaald moment zeg ik ‘alé, nu hebben ze zelfs Cardi B in die film gezet’
Antwoord van de andere zetel: Bacardi?
Neen, Cardi B.
Ah, is dat een Kardashian?

(Niet dat het erg is dat ‘em Cardi niet kent, ik ken ook maar 2 nummers maar deze mens kent bijvoorbeeld Cindy Lauper ook niet. Voor hem is Beethoven al modern)

ik ‘alé, nu hebben ze zelfs Cardi B in die film gezet’
Haar artiestennaam komt trouwens weldegelijk van Bacardi.

Haar zus heet “Hennessy” en iedereen noemde haar “Bacardi” als nickname. Omdat die naam een merknaam is koos ze als artiestennaam Cardi B.

Oudste wou een Fast & Furious zien. Bon, wij nummer 9 nog niet gezien dus zetten die op (is trouwens een fluffing lange film, geez). Op een bepaald moment zeg ik ‘alé, nu hebben ze zelfs Cardi B in die film gezet’
Neen, Cardi B.
Ah, is dat een Kardashian?

(Niet dat het erg is dat ‘em Cardi niet kent, ik ken ook maar 2 nummers maar deze mens kent bijvoorbeeld Cindy Lauper ook niet. Voor hem is Beethoven al modern)
Is dit dan je man of je oudste zoon?

Ze zijn hier aan het verven. Ik moest voor het werk plots ffkes 45 minuten weg en die mannen waren zich juist aan het installeren.

Ik kom terug thuis en wil de deur opendoen, heb ik die op slot gedaan.
Zeg ik luidop tegen mijn eigen "Das ook weer gene slimme move hé Kjelleke" terwijl ik de deur los doe.

Staat die schilder daarachter: "Nee inderdaad, want 80% van ons materiaal ligt nog in ons camionette"

1637828327522.png

Ze zijn hier aan het verven. Ik moest voor het werk plots ffkes 45 minuten weg en die mannen waren zich juist aan het installeren.

Ik kom terug thuis en wil de deur opendoen, heb ik die op slot gedaan.
Zeg ik luidop tegen mijn eigen "Das ook weer gene slimme move hé Kjelleke" terwijl ik de deur los doe.

Staat die schilder daarachter: "Nee inderdaad, want 80% van ons materiaal ligt nog in ons camionette"
Doet me denken aan iets wat ik heb meegemaakt toen ik nog couchsurfers een slaapplaats gaf bij me thuis (appartement 3de verdiep). Ik had 3 mensen op bezoek en ging nog pinten pakken met 2 ervan. De andere, een Amerikaan, bleef nog even binnen en moest dan later vertrekken. Had uit gewoonte de deur op slot gedaan en toen ik thuis kwam was die er niet meer. Klopt die ineens op het raam vanop de brandladder. Die reikte niet helemaal tot beneden dus ging hij terug naar boven om op mij te wachten tot ik thuis kwam. Dat was wel effe verschieten, want ik denk dat die brandladders nog nooit zijn gebruikt in al die jaren dat die blok er stond (gebouwd in 1937).

Een berichtje sturen had dat nochtans ook opgelost. :laugh:

Terug
Bovenaan