Je glimlach van vandaag

Een buurbrouw (Neen NIET die knappe) tegen mij: Zeg Makila uw kerstboom staat er al!
Ik: (terwijl haar man voorbij wandelt) Ja met lichtjes en al! Dat is elk jaar dezelfde zever. Maar ja, ik laat die van ons (mijn vrouw dus) maar doen hé!
De buurman (héél luid): Ja ik die van ons ook! Hint! hint!

We schieten vervolgens alle drie keihard in de lach. :biglaugh:

Ik vraag gisteren aan een vriendin om eens even uit te rekenen hoeveel ik haar nog moet van een avond op cafe vermits ik geen geld bij had. En die zegt; "Polle, ik heb eigenlijk maar 14 eur uitgegeven"

Dit terwijl wij ons uren poepeloere zat hebben liggen zuipen. Dus er moet iemand ons uren aan een stuk getrakteerd hebben, maar we weten het alle twee niet meer. Al gebeld naar cafebaas en daar hadden we ook geen schuld meer open staan dus :laugh:
@Lt. ZweedVoet je hebt blijkbaar nog domme dingen gedaan vorige zaterdag

Een buurbrouw (Neen NIET die knappe) tegen mij: Zeg Makila uw kerstboom staat er al!
Ik: (terwijl haar man voorbij wandelt) Ja met lichtjes en al! Dat is elk jaar dezelfde zever. Maar ja, ik laat die van ons (mijn vrouw dus) maar doen hé!
De buurman (héél luid): Ja ik die van ons ook! Hint! hint!

We schieten vervolgens alle drie keihard in de lach. :biglaugh:
Tegen die knappe ging je wss zeggen "met ballen en een grote piek."

je bedoeld al 975 euro teveel gegeven en na een jaar mag je het terug hebben?
Nee, want dat klopt niet :).

Afhankelijk van hoeveel huisraad we tegen december kopen voor onze vakantiewoning (bijberoep), zullen wij ergens tussen de 10k en 20k terugkrijgen van de belastingen. Ja, dat zal maar tussen september 2022 en juni 2023 zijn, maar het alternatief is dat ZONDER bijberoep uit te oefenen en dan niks extra terugkrijgen.

Dus ik geef niks teveel, ik krijg gewoon véél van de belastingen terug door mijn eigen toedoen, niet door de fiscus die teveel vraagt :). De fiscus houdt op mijn loon volledig correct af.

Jalapeno cheese chips van lays mee om es te proberen. Boven verwachting! Een keer een product waar een paar pepers op staan dat echt wel wat pikant is. (maar ook niet effectief zo pikant als het aantal pepers dat erop staan. In Aziatische landen zouden ze er es goed mee lachen.)
De meeste zouden waarschijnlijk van de melk in de chips op het WC zitten ipv er goed mee te lachen :p.

Nee, want dat klopt niet :).

Afhankelijk van hoeveel huisraad we tegen december kopen voor onze vakantiewoning (bijberoep), zullen wij ergens tussen de 10k en 20k terugkrijgen van de belastingen. Ja, dat zal maar tussen september 2022 en juni 2023 zijn, maar het alternatief is dat ZONDER bijberoep uit te oefenen en dan niks extra terugkrijgen.

Dus ik geef niks teveel, ik krijg gewoon véél van de belastingen terug door mijn eigen toedoen, niet door de fiscus die teveel vraagt :). De fiscus houdt op mijn loon volledig correct af.
Ik dacht nochtans dat ik @Carrion gequote had? Hoe ik dan bij uw belastingen uit kom is mij een raadsel.

Een potentieel "verdacht" plekje op mijn rug laten controleren, maar gelukkig was het goedaardig.
Het is toch altijd een beetje spannend zoiets, dus het is toch wel een kleine opluchting.
Ben ook zo naar de dermatoloog gegaan voor een verdacht plekje.

De diagnose was dat ik oud begon te worden....

Terug
Bovenaan