Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen winnen met Rummikub.

Ideaal. Kun je weer opbouwen naar zaterdag toe. Voor al die stress verdien je toch minstens 3 pintjes. Want je hebt de kcal er ook afgewandeld zaterdagnacht.Men gerief is blijkbaar terecht! Vanavond gaan ophalenen mss ineens 1 pintje drinken om te ontstressen.![]()
Tijd voor een nieuwe dus , en terug een bankrekening ver in het rood .Laatste keer vandaag de auto lening betaald, eindelijk volledig afgelost![]()
Hij mag van mij nog wel een tijdje door gaan, kunnen de extra centen goed gebruiken.Tijd voor een nieuwe dus , en terug een bankrekening ver in het rood .
Een E -car danHij mag van mij nog wel een tijdje door gaan, kunnen de extra centen goed gebruiken.
Volgende is geen nieuwen meer, en al zeker geen Nissan.
Zal tegen dan wel zo iets zijn zeker, e car of hybrid als dat nog mag.Een E -car dan

Secret Santa (of secret wingman)Ik vraag gisteren aan een vriendin om eens even uit te rekenen hoeveel ik haar nog moet van een avond op cafe vermits ik geen geld bij had. En die zegt; "Polle, ik heb eigenlijk maar 14 eur uitgegeven"
Dit terwijl wij ons uren poepeloere zat hebben liggen zuipen. Dus er moet iemand ons uren aan een stuk getrakteerd hebben, maar we weten het alle twee niet meer. Al gebeld naar cafebaas en daar hadden we ook geen schuld meer open staan dus![]()
Eerder secret admirer van de vriendin zou ik denken.Secret Santa (of secret wingman)
Ge kunt alle 2 gewoon niet meer zuipen.Ik vraag gisteren aan een vriendin om eens even uit te rekenen hoeveel ik haar nog moet van een avond op cafe vermits ik geen geld bij had. En die zegt; "Polle, ik heb eigenlijk maar 14 eur uitgegeven"
Dit terwijl wij ons uren poepeloere zat hebben liggen zuipen. Dus er moet iemand ons uren aan een stuk getrakteerd hebben, maar we weten het alle twee niet meer. Al gebeld naar cafebaas en daar hadden we ook geen schuld meer open staan dus![]()
En geen (buitensporig veel) pijn aant holleke? Great succes!Ik vraag gisteren aan een vriendin om eens even uit te rekenen hoeveel ik haar nog moet van een avond op cafe vermits ik geen geld bij had. En die zegt; "Polle, ik heb eigenlijk maar 14 eur uitgegeven"
Misschien, zonder het te weten, in een homobar terecht gekomen?Ik vraag gisteren aan een vriendin om eens even uit te rekenen hoeveel ik haar nog moet van een avond op cafe vermits ik geen geld bij had. En die zegt; "Polle, ik heb eigenlijk maar 14 eur uitgegeven"