Je glimlach van vandaag

Half jaar? Amper 5 maand te gaan hoor!
Die van mij gaat een beer worden die gaat luisteren, maar buitenshuis iedereen onderwerpt aan zijn wil. Dat weet ik nu al.
Ale, als zijn moeder daarin wil meegaan he.
Gij blijft wel zijne pa eh. Ikgok dat ge meer kans hebt dat em op zijn 16 zijn nagels zwart lakt, en zijn broek laat zakken voor de venten van zijn (vakantie)werk.

Gij blijft wel zijne pa eh. Ikgok dat ge meer kans hebt dat em op zijn 16 zijn nagels zwart lakt, en zijn broek laat zakken voor de venten van zijn (vakantie)werk.
Als hij wat mee heeft van zijn pa gaat die op zijn 16 zat in de gracht liggen en pas op zijn 35 zijn nagels beginnen lakken.

Wie heeft zich uitgeleefd deze nacht?
Schijnt dat ze hem teruggevonden hebben met een jas en een portefeuille in.

Wij ook, alle sleutels verwijderd toen de ene zich daar opgesloten had ( ~2 jaar oud) en het toch wel wat lang duurde voor ze er in slaagde om dat terug open te doen
Wij hebben naast de sleutels ook zo'n slotje dat 2m hoog zit. Voor kinderen lijkt me dat nu ook wel iets veiliger.

Gender reveal en naar het schijnt met drie vrouwen in huis binnenkort :love2:
Toen ik dit vannacht voor de eerste keer las, leek het alsof jij een van die 3 vrouwen ging zijn/worden. Ik vond dat verwarrend en heb dan maar mijn gsm weggelegd tot er daarnet terug enig licht in mijn hoofd scheen. Proficiat!

Toen ik dit vannacht voor de eerste keer las, leek het alsof jij een van die 3 vrouwen ging zijn/worden. Ik vond dat verwarrend en heb dan maar mijn gsm weggelegd tot er daarnet terug enig licht in mijn hoofd scheen. Proficiat!
Dus gewoon een ganse dag in comateuze toestand geweest?

Terug
Bovenaan