Je glimlach van vandaag

Vandaag naar dokter gebeld om uitslag bloedonderzoek. Alles perfect in orde, de enige waarde die niet goed was, was vitamine D. Toen de dokter zei: die krijgt ge door de zon of vette vis, schoot ik even in de lach. Echt een logische afwijking bij me :p
Jij moet gewoon gaan vissen jong. In uw eentje buiten, uren in stilte naar een dobber staren, en dan een vettig viske voor in de airfryer.

Moet dat zien… een jaar oud en hij zat al in de poeder…

8-E6-E1-CB1-DFC2-4876-A6-ED-9-CCCF5-FEF8-F4.jpg

(Squid wil eigenlijk gewoon opscheppen dat ze toch echt wel mooie kindjes geknutseld heeft…)
Steek er wa barrel distortion op en ge hebt een portret van ne gabber.

Jij moet gewoon gaan vissen jong. In uw eentje buiten, uren in stilte naar een dobber staren, en dan een vettig viske voor in de airfryer.
ik voel me nu al een bompa, laat staan dat ik tussen allemaal mannen met dikke buiken ga zitten die niets beter weten te doen dan naar een dobber te staren terwijl ze van hun cara slurpen. #lifeismeaningless

ik voel me nu al een bompa, laat staan dat ik tussen allemaal mannen met dikke buiken ga zitten die niets beter weten te doen dan naar een dobber te staren terwijl ze van hun cara slurpen. #lifeismeaningless
De vissers hier aan de vijver die ik tijdens mijn wandeling zie zitten zijn allesbehalve bompa's met dikke buiken. Dat is de minderheid. Veel jonge mannen bij en nog geen een enkele Cara gezien daar.

Ze drinken allemaal Jupiler uiteraard.
J/K

Same.
Toen zei ik: Tiens, ik eet nochtans elk weekend sushi met rauwe zalm en tonijn.
Maar da was dus blijkbaar nie genoeg.
Dus nu maar supplementekes nemen. Denk ma nie da ik naar buiten ga *Argh, bright light*
Ik neem een groot deel van het jaar Vitamine D (en magnesium) supplementen, best veel mensen hebben daar een tekort aan, zeker in de wintermaanden.

Ik neem een groot deel van het jaar Vitamine D (en magnesium) supplementen, best veel mensen hebben daar een tekort aan, zeker in de wintermaanden.
Ik neem het hele jaar door vitamine D (en B12, maar dat is omwille van plantaardig dieet).

Sindsdien heb ik veel minder last van neerslachtigheid.

Aanslagbiljet belastingen in eBox, het is een nuloperatie.

Telefoonnummer toevoegen aan contacten, achternaam Windhey, suggestie van Android "Windje" :rofl::rofl::rofl:

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer een foute massmail naar “all employees”. En op 5 minuten tijd 130 reply-to-all’s met “please remove me from this distribution list!!” en ook enkele toppers met “please stop replying to all!!!!” 👌

Officieel nochtans geen beschutte werkplaats.

Weer een foute massmail naar “all employees”. En op 5 minuten tijd 130 reply-to-all’s met “please remove me from this distribution list!!” en ook enkele toppers met “please stop replying to all!!!!” 👌

Officieel nochtans geen beschutte werkplaats.
Het managementteam van BEWEL?

Eens alle (ongebruikte) mondmaskers bijeen geraapt die ik toch niet meer aan doe.
(Van die giftige van de overheid, + een hele resem andere gekregen.)

Een hele stapel.

Voor de vuilbak. (En ooit hadden we een tekort^^)

Ik doe gewoon zo'n fpp2 aan, die kosten ook zoveel niet meer. Die beschermen trouwens uzelf ook.

Endgame nog eens herbekeken. Heel die scène geeft mij nog steeds kippenvel. Ik krijg elke keer opnieuw een glimlach op mijn gezicht als ik die film herkijk en deze scène komt. Zeker vanaf 3:12.

Endgame nog eens herbekeken. Heel die scène geeft mij nog steeds kippenvel. Ik krijg elke keer opnieuw een glimlach op mijn gezicht als ik die film herkijk en deze scène komt. Zeker vanaf 3:12.

Heh gisteren infinity war gezien, vandaag endgame. Die scene is idd altijd goed

Terug
Bovenaan