Je glimlach van vandaag

Een dagpauwoog gezien in de tuin! Was al minstens 3jr geleden dat ik die vlinder nog eens zag (vreemd genoeg).
Atalanta's en witte vlindertjes zitten hier altijd met grote aantallen, dus aan vlinders op zich geen gebrek.
Dat zoiets onnozel mijn zondag kan maken is eigenlijk ook wel al speciaal. :unsure:

Dat filmke. Hoe komt ge er op om u als leraar zo te gedragen. :rofl:
Ik lig hier strijk.

Dat filmke. Hoe komt ge er op om u als leraar zo te gedragen. :rofl:
Hilarisch inderdaad, maar die reactie daarop zijn sterk overdreven. Wat voor tere bloempjes zijn we (=de maatschappij) toch geworden.

Hilarisch inderdaad, maar die reactie daarop zijn sterk overdreven. Wat voor tere bloempjes zijn we (=de maatschappij) toch geworden.
Het enige wat hier bereikt is, is dat die leerkracht in de toekomst enkel nog saaie, statische lessen gaat geven.
Hoe durf je nog enige dynamiek in uw lessen te steken, er zal altijd wel iemand beledigd zijn.
Deze kinderen zullen de les tenminste niet meer vergeten.

Glimlach is het misschien niet, maar nu voel ik mij tenminste niet meer de enige die zich aan die brolsteps ergert:

Niet alleen in Antwerpen trouwens. Hoe vaak die dingen gewoon doodleuk in het midden van het fietspad staan....!
Ach. Waar die stepkes staan is nog niet de grootste frustratie. Als ik ouders met hun kinderen voor hun daarop zie rijden denk ik altijd maar, en dat stepke moest nu maar eens in een putteke rijden dat ge niet gezien hebt. Samen in het ziekenhuis is ook bonding zeker.

Ach. Waar die stepkes staan is nog niet de grootste frustratie. Als ik ouders met hun kinderen voor hun daarop zie rijden denk ik altijd maar, en dat stepke moest nu maar eens in een putteke rijden dat ge niet gezien hebt. Samen in het ziekenhuis is ook bonding zeker.
Kleine wieltjes, en ik dacht vaak ook vrij zwakke remmen. Ik heb toch al gehoord dat ze in Brussel in bv. het Sint-Pietersziekenhuis een significante extra belasting hebben in de spoed door die dingen.

Natuurlijke selectie...

Glimlach is het misschien niet, maar nu voel ik mij tenminste niet meer de enige die zich aan die brolsteps ergert:

Niet alleen in Antwerpen trouwens. Hoe vaak die dingen gewoon doodleuk in het midden van het fietspad staan....!
Mogen ze van mij per direct afschaffen. Verloedert het straatbeeld tot en met.
Hier in Oostende liggen ze ook overal gesmeten.

Ouders zijn vandaag 46 jaar getrouwd. Zal niet altijd rozengeur en maneschijn geweest zijn. Maar wetende dat ze ook minstens 30 jaar op zelfde bureau gewerkt hebben is het toch een hele prestatie imo.

Vandaag naar dokter gebeld om uitslag bloedonderzoek. Alles perfect in orde, de enige waarde die niet goed was, was vitamine D. Toen de dokter zei: die krijgt ge door de zon of vette vis, schoot ik even in de lach. Echt een logische afwijking bij me :p

Vandaag naar dokter gebeld om uitslag bloedonderzoek. Alles perfect in orde, de enige waarde die niet goed was, was vitamine D. Toen de dokter zei: die krijgt ge door de zon of vette vis, schoot ik even in de lach. Echt een logische afwijking bij me :p
Same.
Toen zei ik: Tiens, ik eet nochtans elk weekend sushi met rauwe zalm en tonijn.
Maar da was dus blijkbaar nie genoeg.
Dus nu maar supplementekes nemen. Denk ma nie da ik naar buiten ga *Argh, bright light*

Moet dat zien… een jaar oud en hij zat al in de poeder…

8-E6-E1-CB1-DFC2-4876-A6-ED-9-CCCF5-FEF8-F4.jpg

(Squid wil eigenlijk gewoon opscheppen dat ze toch echt wel mooie kindjes geknutseld heeft…)

Jongens wat een angsthaas, en dat dan nog op tv. Als je zo angstig bent voor een dier/situatie moet je er net mee omgaan en je angst onder controle krijgen. Echt hilarisch dit :biglaugh:

Vandaag bij een klant

Klant: Ik heb hier nog een rupsdumpertje staan, echt oersterk, dat maken ze niet meer. Dat blijft altijd werken, der komt daar echt nooit iets aant. Echt een topmachientje voor die prijs.
Ik: Ach, en waarom verkoop je het?
Klant: de motor is kapot.

Ik denk dat hij toch zijn verkoopsargumenten eens onder de loep moet nemen :rofl: :rofl: :rofl:

Terug
Bovenaan