Je glimlach van vandaag

Generally speaking, eggs are not vegan because they are farmed from an animal and consumed by humans.

However, some people argue that cruelty-free eggs from ethically sourced and cared for hens are acceptable, because the hens produce the eggs naturally. Many vegetarians eat eggs for this reason.
Dat is het verschil tussen een vegan en een vegetarian. Vegan is strikter.

En telkens mag je een wens doen.

Vandaag mijn hoogstwss toekomstige auto gaan bekijken en vanavond zuipen op eindeseizoensfeest van de fietsclub.

Gaat een topdagje worden. Morgen iets minder naar don't care.

Zalig dat ge al sowieso weet dat het gaat fout lopen :ROFLMAO:

1634986273501.jpeg

En telkens mag je een wens doen.
Maakt u gauw een lijstje dat je moet afratelen op de snelheid van Scatman, als die vallende sterren direct achter elkaar komen.

Eerste communie van de jongste. Vraagt de priester aan hem ‘en, wie heb jij getekend die je heel graag ziet?’ “Mijn broer” ‘ah en waarom zie je hem zo graag?’ “Hij heeft een computer en een ipad”

Enfin, de congregatie was amused…

Last van sinussen en loopneus. Is nen test gaan doen dan nuttig of de moeite niet waard? Kga er vanuit dat het niet nodig is...
Zal van je dokter afhangen.
Hoest
Ademhalingsmoeilijkheden
Koorts
Pijnklachten
Moeheid
Smaakverlies en/of verlies van de reukzin
Diarree

Dit zijn de klachten waardoor je een test moet doen. Dus het lijkt me niet.
Hier vrijdag harde keelpijn. Test niet verplicht maar ik ga hem toch doen zei de dokter. (Was negatief)
Zo stel ik me vanaf nu @straight_six voor!

Dat filmke. Hoe komt ge er op om u als leraar zo te gedragen. :rofl:

Dat filmke. Hoe komt ge er op om u als leraar zo te gedragen. :rofl:
Weer een situatie die opgeblazen werd. Het dansje / toneeltje is misschien wat overdreven gebracht, maar ze had hier allerminst de bedoeling om de inheemse bevolking belachelijk te maken. Ze zocht een ludieke manier om het wiskundige ezelsbruggetje over te maken.

Weer een situatie die opgeblazen werd. Het dansje / toneeltje is misschien wat overdreven gebracht, maar ze had hier allerminst de bedoeling om de inheemse bevolking belachelijk te maken. Ze zocht een ludieke manier om het wiskundige ezelsbruggetje over te maken.
Lees m'n post nog eens, kijk naar welke smiley ik gebruik. Ik heb het niet over of het (politiek) correct is om te doen, wel dat die juf dacht dat dit ging aanslaan en niet schaamtelijk was. Met danspasjes en outfit en al :rofl:

Ik dacht het nog in de woke thread te posten, maar dit is zeker niet P&A waardig?

Kolonisten van het kaske ziet er wel plezant uit.
Met vanaf nu in alle spelletjes: Meer regels!! :laugh:

Terug
Bovenaan