Ze was ni weg met het bakske van de tv?Dochter die even terug in slaap viel op mij na haar flesje terwijl ik in de zetel zat. Klein momentje van opperste geluk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze was ni weg met het bakske van de tv?Dochter die even terug in slaap viel op mij na haar flesje terwijl ik in de zetel zat. Klein momentje van opperste geluk.
Je haalt vooral de saaie repetitieve jobs er uit. Die worden vervangen door interessantere jobs. Nu zijn er ook wel meer techniekers nodig voor alles in goede banen te leiden.Hiermee bespaar je toch meer dan de helft van de vte’s in een magazijn?
Dat is het verschil tussen een vegan en een vegetarian. Vegan is strikter.Generally speaking, eggs are not vegan because they are farmed from an animal and consumed by humans.
However, some people argue that cruelty-free eggs from ethically sourced and cared for hens are acceptable, because the hens produce the eggs naturally. Many vegetarians eat eggs for this reason.
Zalig dat ge al sowieso weet dat het gaat fout lopenvanavond zuipen op eindeseizoensfeest van de fietsclub.
Gaat een topdagje worden. Morgen iets minder naar don't care.

Vandaag mijn hoogstwss toekomstige auto gaan bekijken en vanavond zuipen op eindeseizoensfeest van de fietsclub.
Gaat een topdagje worden. Morgen iets minder naar don't care.
Zalig dat ge al sowieso weet dat het gaat fout lopen![]()
Maakt u gauw een lijstje dat je moet afratelen op de snelheid van Scatman, als die vallende sterren direct achter elkaar komen.![]()
Komende weken veel vallende sterren te zien
De komende weken zijn in ons land veel vallende sterren te zien, meldt weerdienst Meteovista. Dat komt doordat verschillende meteorenzwermen in die periode samenvallen. Volle Maan is net geweest en de komende tijd stoort de maan steeds minder. De piek vindt op 17 november plaats. Die nacht zijn...www.hln.be
En telkens mag je een wens doen.
Dan valt het meestal beter mee dan avonden waarop je van te voor zegt dat je het kalm aan zal doen.Zalig dat ge al sowieso weet dat het gaat fout lopen![]()
Je zal wel grote honger hebbenVanavond eindelijk op het gemak met wat vrienden nog eens gaan eten. Geleden van maart vorig jaar.

Zal van je dokter afhangen.Last van sinussen en loopneus. Is nen test gaan doen dan nuttig of de moeite niet waard? Kga er vanuit dat het niet nodig is...
Hier vrijdag harde keelpijn. Test niet verplicht maar ik ga hem toch doen zei de dokter. (Was negatief)Hoest
Ademhalingsmoeilijkheden
Koorts
Pijnklachten
Moeheid
Smaakverlies en/of verlies van de reukzin
Diarree
Dit zijn de klachten waardoor je een test moet doen. Dus het lijkt me niet.
Zo stel ik me vanaf nu @straight_six voor!
In theorie vanaf 2 symptomen.Zal van je dokter afhangen.
Hier vrijdag harde keelpijn. Test niet verplicht maar ik ga hem toch doen zei de dokter. (Was negatief)
De heeft zichzelf al eens geplaatst hier in lycra outfit, lijkt er niet bepaald opZo stel ik me vanaf nu @straight_six voor!

En was het beter?De heeft zichzelf al eens geplaatst hier in lycra outfit, lijkt er niet bepaald op
Idd. En ja.En was het beter?
Helm i.p.v. petje?

Weer een situatie die opgeblazen werd. Het dansje / toneeltje is misschien wat overdreven gebracht, maar ze had hier allerminst de bedoeling om de inheemse bevolking belachelijk te maken. Ze zocht een ludieke manier om het wiskundige ezelsbruggetje over te maken.![]()
Leerkracht geschorst na denigrerend ‘indianendansje’
Een Amerikaanse wiskundeleerkracht is geschorst nadat bovenstaande beelden van haar opdoken op sociale media. Een leerling filmt hoe de vrouw een verentooi draagt en denigrerend een ‘indianendans’ nadoet terwijl ze meermaals “SohCahToa” roept. Dat laatste is een ezelbruggetje in de...www.hln.be
Dat filmke. Hoe komt ge er op om u als leraar zo te gedragen.![]()
Lees m'n post nog eens, kijk naar welke smiley ik gebruik. Ik heb het niet over of het (politiek) correct is om te doen, wel dat die juf dacht dat dit ging aanslaan en niet schaamtelijk was. Met danspasjes en outfit en alWeer een situatie die opgeblazen werd. Het dansje / toneeltje is misschien wat overdreven gebracht, maar ze had hier allerminst de bedoeling om de inheemse bevolking belachelijk te maken. Ze zocht een ludieke manier om het wiskundige ezelsbruggetje over te maken.