Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spreken die echt zo luid ja? In Seinfeld zijn wel enkele NY accents te horen, daar heb ik het gevoel dat die allemaal schreeuwen.Toen mijn vrouw en ik naar NYC zijn gegaan hebben we een halve dag aan de kust gezeten op Brighton Beach. Omdat Amerikanen sowieso luid praten vond ik het fijn om mensen rondom ons te horen praten met die prachtige sappige accenten uit NY.
"The Brooonx".
Dat is toch hetzelfde met Spanjaarden of Italianen: voor ons lijkt het of die ambras aan het maken zijn, terwijl die een gewone conversatie houden. Vlamingen zijn dan weer bedeesde seuten voor hen.Spreken die echt zo luid ja? In Seinfeld zijn wel enkele NY accents te horen, daar heb ik het gevoel dat die allemaal schreeuwen.
Ne keer in Brugge op restaurant gezeten, zat daar een Amerikaans gezin de buurt bijeen te schreeuwen terwijl de Belgen allemaal op hun zachtst aan het spreken waren. Zo een verschil, ge zou denken dat ze gehoorverlies hebben.
true, bij een Spaanse serie laatst dacht ik bijna altijd, kalmeer eens jongens.Dat is toch hetzelfde met Spanjaarden of Italianen: voor ons lijkt het of die ambras aan het maken zijn, terwijl die een gewone conversatie houden. Vlamingen zijn dan weer bedeesde seuten voor hen.
Dat is toch hetzelfde met Spanjaarden of Italianen: voor ons lijkt het of die ambras aan het maken zijn, terwijl die een gewone conversatie houden. Vlamingen zijn dan weer bedeesde seuten voor hen.
Ik ben zo eens met een Spaanse en een Vlaamse collega een weekend op citytrip geweest naar de geboortestad van de eerste. Op een bepaald moment zaten we dan in een restaurant, twee Vlamingen en een stuk op 10 Spanjaarden die altijd maar luider en luider werden om zich verstaanbaar te maken boven het geroep van hun buur. Op een bepaald moment vonden we dat als Vlamingen gewoon niet meer uit te houden.true, bij een Spaanse serie laatst dacht ik bijna altijd, kalmeer eens jongens.
De snelheid en de intonaties van de talen daar zijn gewoon zo inderdaad.
Mijn vriend huurde als student samen met wat vrienden een huis als kot.Ik ben zo eens met een Spaanse en een Vlaamse collega een weekend op citytrip geweest naar de geboortestad van de eerste. Op een bepaald moment zaten we dan in een restaurant, twee Vlamingen en een stuk op 10 Spanjaarden die altijd maar luider en luider werden om zich verstaanbaar te maken boven het geroep van hun buur. Op een bepaald moment vonden we dat als Vlamingen gewoon niet meer uit te houden.
Nu goed, mijn vrouw (Mexico) vindt Spanjaarden ook luid (en arrogant meestal).

Bpost werkt hier ook al mee.Kameraad die in Londen woont was afgekomen en aan het vertellen over hoe em daar zijn boodschappen laat leveren en dan een filmpke laten zien hoe die mandjes gemaakt worden.
Wild stuff vind ik da
Dat is mega zalig om naar te kijken.Kameraad die in Londen woont was afgekomen en aan het vertellen over hoe em daar zijn boodschappen laat leveren en dan een filmpke laten zien hoe die mandjes gemaakt worden.
Wild stuff vind ik da
Heb ik bij de laatste keuring ook gehad. Hetzelfde gedaan en direct goedgekeurd.Door de tweede herkeuring geraakt, moest terugkeren voor te hoge emissieuitstoot. Dan maar fleskes gekocht, bij de diesel gekapt en goed plankgas gegeven op de autosnelweg en plots was mijn waarde gedaald van 2.5 naar 0.39.![]()

T was de moeitePinten hijsen met nen troep notoire pinten hijsers in drie twee één les gooo.
.Generally speaking, eggs are not vegan because they are farmed from an animal and consumed by humans.De dame van beide bestelde een omeletje.
Of ze daar graag spek bij wilde?
“No thanks, I’m vegan” zei ze