Je glimlach van vandaag

Geen opslag gevraagd maar toch gekregen. Blijkbaar moet dat voor IT management komen en mijn coach had een verdediging klaar.
Twas mijn beurt en direct goed (unaniem), no defense needed :D feels nice, reward for efforts over de laatste maanden (alé vermoed ik é want was er zelf niet bij, enkel coach en management)

Zal in maart in voege treden, alle duwtjes in de rug zijn welkom (y)
Heb mn coach uitvoerig bedankt, niet zien aankomen ☺️

Geen opslag gevraagd maar toch gekregen. Blijkbaar moet dat voor IT management komen en mijn coach had een verdediging klaar.
Twas mijn beurt en direct goed (unaniem), no defense needed :D feels nice, reward for efforts over de laatste maanden (alé vermoed ik é want was er zelf niet bij, enkel coach en management)

Congrats!

Ongevraagde beloningen zijn de beste!

edit blijft toch godver een zalige goal. de beste van het WK.
En der gekomen omdat Japanners zo een fier volk zijn dat ze echt tot de laatste minuut bleven aanvallen. Fierheid enzo :unsure: :D
Man, dat moment was gewoonweg zalig. Ik stond dan op een plein hier in Roeselare, iedereen in volle tenue, vol spanning en al gedacht dat het spel gespeeld was. Plots deze vlugge actie. Bam! een bierdouche dat niet normaal was! En ik was mijn stem kwijt van vreugde, haha xD

Good times... *pinkt een traantje weg*

De daglengte bedraagt vandaag 8u57min.
Dat wil zeggen dat we vandaag dus al één uur langer dag hebben dan op 21 december.
cw9ak7p3n1l11.jpg

da's al een ouwke, blijft goed.

Is blijkbaar wel de Kazakse manier als stem opwarmer en spreekoefening.

De kazachse kat krabt de krollen van de trap :D

Telefoon van een of andere televerkoopster voor Proximus, heb ze toch 12min bezig gehouden 😆
Ik betaal nu iets van 63,50 euro mits Affinity-korting voor internet, tv en vaste lijn bij Proximus + 12 € voor gsm bij Orange, dus 75,50 euro.
Wou ze mij een pakket all-in aansmeren en zou ik volgens haar goedkoper zijn terwijl de website voor mijn neus open stond en ik op 86 euro kom :p

Eigenlijk was ik al afgehaakt toen ze aan't vertellen was dat ik Fiber zou hebben in het nieuwe pakket terwijl ik weet dat er hier geen Fiber in de straat ligt en dat die er de eerste 5-10j ook niet zal komen :giggle:

mailke gekregen van syntra dat mijn getuigschrift klaarligt om afgehaald te worden.

voor een cursus tegelzetten gevolgd in 2010 :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan