Je glimlach van vandaag

Dat heb je dus niet met een kat. Die kijkt je aan met een houding van "Ja, ik was en leer er maar mee leven, want de eerste volgende keer doe ik het opnieuw". Zo weet je zeker wie het was :unsure: .
Onze kat heeft dat niet :thinking: Die kijkt mij aan met een blik van "OW shit mocht dat niet?" en de volgende keer kijkt die mij dan aan met een blik van "OW shit ik dacht dat dat vanaf nu wel mocht".

Onze kat heeft dat niet :thinking: Die kijkt mij aan met een blik van "OW shit mocht dat niet?" en de volgende keer kijkt die mij dan aan met een blik van "OW shit ik dacht dat dat vanaf nu wel mocht".
Jullie kat speelt het gewoon gewiekster!

Glimlach: na 2 weken onzekerheid en twijfels alsnog mijn bankkaart intact teruggevonden 👌

De man die Irak op basis van leugens binnenviel, bwah daar glimlach ik toch eens even mee. En al helemaal als het van corona is.
dat eerste stuk snap ik, dat laatste niet, want hij geloofde er in en was ook volledig gevaccineerd. Dus die link snap ik niet.
Of je moet blij zijn dat hij eerst nog afgezien heeft, maar dat is toch ook maar triestig. Anyway, 84 jaar geworden, dus het is niet dat hij echt gestraft is voor zijn misdaden. Die heeft lang van zijn rijkdom en aanzien kunnen genieten.

Blijft grappig!

Mogelijks ligt dat nu aan mij, maar ik vind die buurvrouw (Marcy D'Arcy) nu wel niet zo'n lelijke vrouw eigenlijk :thinking:
dat is ook geen lelijke, alleen een feministe en dus geen lustobject, wat ver staat van wat Al wil, die niet meer verlangt van vrouwen dan dat ze er goed uitzien en alles etaleren.

dat is ook geen lelijke, alleen een feministe en dus geen lustobject, wat ver staat van wat Al wil, die niet meer verlangt van vrouwen dan dat ze er goed uitzien en alles etaleren.
Thangt er maar vanaf wat ge aantrekt zeker.

marcy-married-with-children-40618615-1280-720.png

Compleet per ongeluk er achter gekomen dat mijn jurk zakken heeft! Niet alleen is ‘em dus uit velours en bedekt met heksenketels en bliksems, ‘em heeft ook zakken! Most perfect dress éver.

In kan het artikel niet lezen en ik vind het erg voor de mensen die er wonen als ik de intro lees, maar wie noemt zijn gemeente nu Rukkelingen - loon. :rofl: Nu ja, ik ben geboren in Reet, dat is al even erg natuurlijk.

Stromae die nog steeds zijn haast onnavolgbare zelve blijkt te zijn in Santé.
Songsmid, mimespeler, choreograaf...
:bow:
Uitermate benieuwd naar Werchter Boutique alvast.

Terug
Bovenaan