Je glimlach van vandaag

Van zo’n gebeurtenissen wordt wel eens gezegd dat je de rest van je leven niet meer vergeet wat je aan het doen was toen dit nieuws binnenkwam. Ik kon me dat met de beste wil van de wereld niet herinneren, zelfs niet maar een jaar later ofzo. Nochtans was ik toen al wel 20.
Met de aanslagen in Parijs en zaventem weet ik dat bijvoorbeeld wel nog.
Ik vermoed eigenlijk dat ik rond 11 sept ergens in een goot ofzo lag.
9/11 : ik was in een vergadering over een fusie, met de controller van het bedrijf waarmee we gingen fusioneren (die was op bezoek bij ons). Ik herinner me vooral dat ik hem daarover inlichtte, hem beelden op internet liet zien maar dat hij dacht dat dat fake was. Pas toen hij zelf naar Le Monde surfte, geloofde hij de info. We hebben toen onmiddellijk de directie gecontacteerd die in vergadering zaten, maar die dachten eerst ook dat wij een grap aan 't maken waren...
Ik weet zelf nog waar ik was toen het Heizeldrama zich afspeelde :unsure::unsure:
 
Van zo’n gebeurtenissen wordt wel eens gezegd dat je de rest van je leven niet meer vergeet wat je aan het doen was toen dit nieuws binnenkwam. Ik kon me dat met de beste wil van de wereld niet herinneren, zelfs niet maar een jaar later ofzo. Nochtans was ik toen al wel 20.
Met de aanslagen in Parijs en zaventem weet ik dat bijvoorbeeld wel nog.
Ik vermoed eigenlijk dat ik rond 11 sept ergens in een goot ofzo lag.
Bij 9/11 zat ik op school en ineens begon dat op school de ronde te doen. De dag erna zijn we tijdens de les Engels naar de berichtgeving op controle gaan kijken ...
Bij de aanslagen in Brussel was ik aan het werk en een collega die niet moest werken op die dag probeerde mij te bereiken om het te laten weten, maar dat lukte totaal niet, uiteindelijk kreeg ik zeker een dik uur later ineens een hoop berichten binnen van hem en dan heb ik hem terug gebeld en heeft hij alles wat hij op die moment wist verteld.
Parijs, kan ik mij totaal niet meer herinneren wat ik toen aan het doen was.
 
Dak mij toch geregeld 'jong' voel hier.
Heizeldrama net moeten googlen (jaren voor geboorte) en 9/11 snap ik tot op de dag niet waarom dat na zoveel jaren moet herrinerd worden.

Zelfs de meer recente terrorist aanvallen op zaventem , barcelona , parijs (waar broeder kaasmans bij zou gezeten hebben) heeft amper impact gehad op mij.
 
9/11 zat ik (6e middelbaar) net in de uitleg over GIP, eerste dat de school dat invoerde, pas thuis (waar het nieuws op stond,maar beginnen bevatten hoe en wat
Parijs was ik thuis, heel de avond het nieuws gevolgd en redelijk surrealistische vibe met momenten
Brussel/Maalbeek weet ik wel nog perfect, we waren toen een truck-garage aan het hermaken terwijl zij in dienst bleven en echt heel die werkplaats viel stil toen het nieuws begon binnen te komen, 12 straten, zeker 50 man personeel, stuk of 10 verdwaalde Oostblok truckers, verkopers, klanten, echt iedereen aan de radio gekluisterd. En gaandeweg (met oa die Facebook "I'm OK" status updates) gemerkt hoeveel van mijn vrienden daar eigenlijk in de buurt werken
 
Topmailtje weer:

Beste
Vandaag de max ; vuilzakken vol menselijke stront waar de maden uitkropen en gewoon zwarte zakken met vuil waarop een vieze gebruikte zak gelegd was die ik dan zelf moet overtrekken om hem weg te krijgen.
Waarschijnlijk met de verstopping hebben ze gewoon in de zak gescheten en dat op de parking gezet.
En dan klagen dat er vliegen en ongedierte in de lucht zitten.
Wat een marginaliteit.
Wat doe je er aan .
Denk dat maar 1 ding helpt,
Laten opruimen en de rekening sturen .
Sorry maar dit is er echt over.
Ter info
 
Laatst bewerkt:
1240
 
Ja @kay-gell, voor iemand die filmkes maakt van mensen die niet tussen de lijnen parkeren :unsure:

7-F7-CD9-A9-6171-4-B01-9973-739-C247-CD1-EA.jpg

Ik kan da uitleggen 🤣
Da zijn 3 plaatsen maar passen maar 2 auto's. En wij hebben 2 plaatsen maar hebben akkoordje met de buren dat zij ook over die plaats mogen parkeren.
Omdat wij nu eenmaal goei mensen zijn 😎

En m'n eigen glimlach. Weeken van 16 oktober m'n eerste partij vechten.
Gaan nog zware en lange 4.5 weken worden qua afzien en lange avonden 😅
 
Ik kan da uitleggen 🤣
Da zijn 3 plaatsen maar passen maar 2 auto's. En wij hebben 2 plaatsen maar hebben akkoordje met de buren dat zij ook over die plaats mogen parkeren.
Omdat wij nu eenmaal goei mensen zijn 😎

En m'n eigen glimlach. Weeken van 16 oktober m'n eerste partij vechten.
Gaan nog zware en lange 4.5 weken worden qua afzien en lange avonden 😅
Als ge zo parkeert passen er inderdaad waarschijnlijk maar 2 auto's :wtf:
 

Dus ter verduidelijking. Dat zijn zogezegd 3 plaatsen en wij hebben de 2 linkse. Maar daar passen geen 3 auto's tussen. Dus parkeren zij over het denkbeeldig lijntje en wij ook.
Eigenlijk pure zelfopoffering om geen discussie te hebben, zoals ik wilde dat mijn klanten soms ook es zouden hebben 😇
 

Dus ter verduidelijking. Dat zijn zogezegd 3 plaatsen en wij hebben de 2 linkse. Maar daar passen geen 3 auto's tussen. Dus parkeren zij over het denkbeeldig lijntje en wij ook.
Eigenlijk pure zelfopoffering om geen discussie te hebben, zoals ik wilde dat mijn klanten soms ook es zouden hebben 😇
Wordt dat dan ook aangerekend als zijnde 3 plaatsen? Zelfs 3 van die 500'tjes zou al krap zijn.
 
Terug
Bovenaan