Je glimlach van vandaag

Heb ook een Spookslot uit 1985 gescored

Edit die 7 euro was.voor spookslot. Stratego heb ik 2 euro voor betaald :lol:

Laatst bewerkt:
Vandaag Battle of Thor obstacle run gelopen in Genk met enkele collega’s. Was echt super plezant, mij enorm geamuseerd. Ik kijk al uit naar een volgende.

board.jpg

Wij hebben deze nog liggen, helaas niet meer compleet :(

Net effe geinspecteerd. Karton van de doos wat vergeeld en gescheurd maar de stukken zijn als nieuw. En het bord ook

(Edit: 2 euro) 7 euro voor betaald, een strategospel uit 1977 volgens het boekje, bijna 45 jaar oud. :love:

wKP1S8e.jpg

Edit: sebiet wel kleuren en soorten bij mekaar leggen, slecht voor mijn ocd dees
En volgens rang he. Heeft me veel avonden zoet gehouden.

Na zoveel jaar eindelijk weer eens op reis kunnen vertrekken vandaag! (Daar heeft/had Corona in dit geval niet alles mee te maken.)
Ik kan het wel gebruiken...

Laatst bewerkt door een moderator:
wat bedoel je met "het gebruik van je smartphone"?
Minder flashy en dus minder verslavend. Het is echt geen toeval dat al die notificatie-bubbeltjes op gelijk welke website rood zijn, kleuren doen er toe. Ik heb ook een tijdje grijstinten ingesteld op mijn smartphone en dat maakt effectief een verschil, maar gezien mijn job was dat niet langer mogelijk helaas.

14/15 - ik neem het ze niet kwalijk al dacht ik dat er misschien ouders wel iets gingen over verteld hebben.
14-jarigen zijn daar helemaal niet mee bezig. En op die leeftijd kijken de meesten amper naar het nieuws. Waarom denk je trouwens dat de ouders dan spontaan iets over gaan vertellen? Beeld je je dan in dat die mensen hun kinderen bij zich roepen om dan even het verhaal van 9/11 te vertellen?

“En, wat hebben wij herdacht dit weekend?”
‘7/11? 11 november? 9 september?’ Hoooboy…
Van zo’n gebeurtenissen wordt wel eens gezegd dat je de rest van je leven niet meer vergeet wat je aan het doen was toen dit nieuws binnenkwam. Ik kon me dat met de beste wil van de wereld niet herinneren, zelfs niet maar een jaar later ofzo. Nochtans was ik toen al wel 20.
Met de aanslagen in Parijs en zaventem weet ik dat bijvoorbeeld wel nog.
Ik vermoed eigenlijk dat ik rond 11 sept ergens in een goot ofzo lag.

Van zo’n gebeurtenissen wordt wel eens gezegd dat je de rest van je leven niet meer vergeet wat je aan het doen was toen dit nieuws binnenkwam. Ik kon me dat met de beste wil van de wereld niet herinneren, zelfs niet maar een jaar later ofzo. Nochtans was ik toen al wel 20.
Aan het blokken voor 2de zit en hopen dat het examen de dag erop ging uitgesteld worden 😂

Tijdens 9/11, of beter 11/9 in een logisch systeem zat ik gewoon in de klas dacht ik. Ik herinner me dat toen ik thuiskwam mijn ouders me vertelden dat er iets was gebeurd waarna we naar zo'n speciale nieuwsuitzending keken. Ik denk, maar ik kan verkeerd zijn, dat toen pas het 2de vliegtuig zich in de andere toren boorde.

Tijdens de aanslagen in Parijs zat ik in Duitsland, ik weet nog dat mijn "chef" daar mij vroeg of ik dat kende "Molenbeek", en verbaasd was dat ik daar elke dag passeerde met de metro als student.

De aanslagen in Zaventem en Maalbeek weet ik niet meer perfect, ik denk dat ik al op het werk zat met de trein of de auto. Een collega geraakte er niet omdat haar trein vast stond (moest aan Schuman passeren).

Terug
Bovenaan