Je glimlach van vandaag

IMG20210911175043.jpg

IMG20210911180045.jpg

IMG20210911184447.jpg

Amai 3 pogingen om dat hier in het juiste topic gepost te krijgen. Life is good maar af en toe stijgt het wel naar het hoofd. Ik ga m'n aantal stappen wel halen vandaag. Ofwel zigzag ofwel op handen en voeten. Telt dat laatse dubbel of half?

Zonet mijn iPhone in Zwart/Wit modus gezet. Dat zou een aanzienlijk effect hebben op het gebruik van je smartphone, wil dat wel eens uittesten.

Zonet mijn iPhone in Zwart/Wit modus gezet. Dat zou een aanzienlijk effect hebben op het gebruik van je smartphone, wil dat wel eens uittesten.
Voor wie het ook eens wil proberen.

Instellingen > Toegankelijkheid > Weergave en tekstgrootte > Kleurfilters > Grijstinten

Heb mijn iPhone nu ingesteld dat ik met 3x klik op aan/uit knop tussen kleur en grijstinten wissel. Handig.

Laatst bewerkt:
M’n vaste pre-Corona babysit is niet meer beschikbaar op zondagochtend wanneer ik match heb. Een vriendin stelde zelf voor dat zij vandaag wel op m’n kinderen wou passen en ze zou zelfs langs de bakker gaan en ontbijt meebrengen. 👌
Het is jaarmarkt en ik had zo’n voorgevoel dat het niet helemaal zou lopen zoals gepland.
En idd een half uur na afgesproken uur belde ze in paniek dat ze onderweg was maar niet meer langs bakker zou geraken 😆.

Die zag er echt slecht uit en getuige de capsules heeft ze minstens 5 koffies nodig gehad. ✅

Mijn kinderen bij een kater, dan weet ge dat ge leeft!

Niet :(

Was dat wit broodje lekker? Lijkt mij beetje vreemd voor een burgerbroodje.
Enfin Temse kzie daar wel meer rare dingen.
ge vraagt dat aan iemand die zijn steak in een airfryer bakt :unsure: ik vond dat wel te doen, maar kan me inbeelden dat er betere combinaties bestaan. Ik heb het vooral gebruikt om de feta binnen te krijgen, want daar ben ik niet zo'n fan van.

Op de rommelmarkt in welle een oude complete stratego gevonden. :love:
Net effe geinspecteerd. Karton van de doos wat vergeeld en gescheurd maar de stukken zijn als nieuw. En het bord ook

(Edit: 2 euro) 7 euro voor betaald, een strategospel uit 1977 volgens het boekje, bijna 45 jaar oud. :love:

wKP1S8e.jpg

Edit: sebiet wel kleuren en soorten bij mekaar leggen, slecht voor mijn ocd dees

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan