Je glimlach van vandaag

Soms lijkt het toch een beetje In de Gloria hoor, dezelfde persoon die in een thread arrogant elk advies over financiën wegzette als "moeilijk doen door jaloerse mensen" en het beter wist, heeft nu in een andere thread geleerd (allezja, twijfelachtig) hoe belastingsschijven werken.
Ik denk dat die persoon eigenlijk gewoon niet tegen tegenspraak kan. Beetje zoals zijn nickname.

https%3A%2F%2Fs3-images.ladbible.com%2Fs3%2Fcontent%2F31c5f974613af8a06a625546f4d06a74.png

:rofl:
mah die rappers zijn de laatste tijd toch echt gewoon de achterlijkste marginalen die er rond lopen. Dit is al net zo erg als degene die er als een kleutertekenboek bijloopt.

Vanden Borre die echt wel moeite heeft gedaan om me zo snel mogelijk te helpen met mijn wasmachine ondanks dat ik enkel op zaterdag kon. Eerst stond zestiende oktober ingepland, gisteren hebben ze gebeld of het vandaag kon aangezien er een plekje vrij was en technieker is net langs geweest. Vijf minuten werk, supervriendelijke mens. Me so happy.

Alé, Mulan, en ik dacht dat jij zo een ‘can do spirit’ had! Da’s elke twee uur, makkie toch?
Tja, op ne bepaalde leeftijd vrees ik dat na x-aantal keer (ik weet wat ik aan kan, niet wat mijn partner aan zou kunnen) de partner toch wel de neusspray zal aanreiken 😜

Terug
Bovenaan