zwarten
Well-known member
https://en.wikipedia.org/wiki/SoplicaWodka-bijna alles (behalve fristi en nutella).
Die soplica hazelnut is echt nutella vodka

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://en.wikipedia.org/wiki/SoplicaWodka-bijna alles (behalve fristi en nutella).

Zo ziet een verslaving er uit.m'n glimlach van gisteren:
Blijft heerlijk om te zien hoe die SSJ modus gaat!
En als die nog kan zingen is het Remorque van het GroenewoudFlauw mopje van de collega. Wat is geel en hangt achter de wagen?
Een banaanhangwagen.
Ik gniffelde toch even.
Per ongeluk?Per ongeluk een strongbow apple cider gedronken.
Nog best lekker. Beats appelsapke.
Per ongeluk?
Strongbow is OK maar ik verkies toch Somersby.

@Mulan'Orgasme werkt net zo goed tegen verstopte neus als neusspray: dat verdient een ig Nobelprijs'
![]()
Orgasme werkt net zo goed tegen verstopte neus als neusspray: dat verdient een ig Nobelprijs
Een orgasme - na seks met een partner - werkt net zo goed tegen een verstopte neus als gebruik van neusspray. Dat effect blijft ongeveer een uur na het hoogtepunt doorwerken. Voor die ontdekking krijgen Duitse onderzoekers een ig Nobelprijs voor Geneeskunde uitgereikt. Dat is een alternatieve...www.demorgen.be
*snif* Schaaat? *snifsnif*

Friends with neusspray?
Wat ik hierop zou willen antwoorden is niet voor @straight_six en andere dirty minds bestemd, vrees ik

Ik ben nu wel curieus..Wat ik hierop zou willen antwoorden is niet voor @straight_six en andere dirty minds bestemd, vrees ik
(helaas werkt het blijkbaar maar uurtje en 12x per dag is ècht te veel!)
Da’s je vrouwelijke kant.Ik ben nu wel curieus..
Hier heeft een dag 24uWat ik hierop zou willen antwoorden is niet voor @straight_six en andere dirty minds bestemd, vrees ik
(helaas werkt het blijkbaar maar uurtje en 12x per dag is ècht te veel!)

Heeft die dan een mannelijke kant?Da’s je vrouwelijke kant.