Je glimlach van vandaag

Mijne strijk gedaan met The Final Cut van Pink Floyd op stand 11. En het was perfect getimed. Alles lag weg op de laatste tonen van het album. :p Nu nog een kakske en dan is naar het scheld wandelen se en dan is het weekend goed afgesloten voor mij. Laat maandag dan maar komen, ik kan er tegen.

Sweetness Factory in Tienen gisteren, puur genot en zo veel normaliteit. Dansen, pintjes drinken, genieten van het leven. :love:

Het weer. ❤️ Vanochtend 120km gefietst, thuiskomen en BBQtje gedaan en nu in foodcoma de rest van de namiddag in de ligzetel buiten. Of nee. Ik ga er mss eens uitkomen voor een dame blanche te eten.

Wat heb ik dat gemist. Direct 2 verlofdagen opgenomen morgen en overmorgen. De winterdepressie stroomt uit mijn lichaam.
Kga proberen woensdag een dag te pakken en 125 te doen (y)

De oma van mijn vriend die gisteren vol enthousiasme en passie een uiteenzetting over "dokter pim-puh-luh popper" op TLC was aan het doen.

Dochter afgezet aan de crèche en nog een kleine fietstocht gedaan in de bossen en velden in de omgeving voor ik moest beginnen werken. Wat een prachtige ochtend!

:laugh:

WdB7URP.png

Terug
Bovenaan