Je glimlach van vandaag

Pennenzakken voor de jongens gekocht online, dacht ‘zal ineens alles erbij doen om ze te vullen genre balpen, lijm etc’ en ook een schaar voor elk. Pak met 2 scharen. Komt vanmorgen aan. Pak met 20 scharen. €5.
Kids, don’t shop at 3am.

Pennenzakken voor de jongens gekocht online, dacht ‘zal ineens alles erbij doen om ze te vullen genre balpen, lijm etc’ en ook een schaar voor elk. Pak met 2 scharen. Komt vanmorgen aan. Pak met 20 scharen. €5.
Kids, don’t shop at 3am.
scharen genoeg nu

Ook een manier om het parkeerprobleem aan te pakken natuurlijk.

en dan waarschijnlijk kwaad zijn als er iemand anders zich daar parkeert :p

ea3741a0-0428-11ec-a62a-416d8f9ed097_web_scale_0.267_0.267__.jpg

ge kunt ook overdrijven met blurren he. :rofl:
Tonerider ben jij dat?

Ook een manier om het parkeerprobleem aan te pakken natuurlijk.

Ik snap het niet helemaal. Die strook is toch al om te parkeren?
Die mens wou het gewoon ordelijker?

de track & trace van Dynalogic :love: Kijk, Bpost en DHL zo kan het ook. Eerst een ruwe schatting en dan regelmatige updates die het tijdsvenster steeds nauwer maken. Nu kan ik tenminste gaan kakken zonder schrik te hebben dat ze dan net aan mn deur gaan staan.

de track & trace van Dynalogic :love: Kijk, Bpost en DHL zo kan het ook. Eerst een ruwe schatting en dan regelmatige updates die het tijdsvenster steeds nauwer maken.
Mijn afkorting voor het schoolsysteem is DHL. Ik ga dus steevast mijn lessen geven tussen 8u en 18u maar het kan ook de dag erna zijn en waarschijnlijk op school maar evenzogoed bij mij thuis. Well zo chill eigenlijk.

Op tijd de wekker gezet terwijl vrouw en dochter uitsliepen tot half 9. Rustig ontbeten, wat gelezen, serietje gekeken en dan beginnen telewerken. Heerlijk.

Vandaag en morgen festivallen en dan maandag richting vakantiehuisje in de Ardennen voor een week met de plusdochter. (Die ze al haast volledig volgepland heeft met uitstappen uiteraard) Tijd voor wat welverdiende fun na al dat binnen zitten.

De MLK in Fortnite. Is het een beetje ‘ham fisted’? Ja. Maar is het ook wel wat aandoenlijk om te zien? Ook. Mijn zoontje is het aan het doorlopen en het spreekt wel aan. Ze zouden dit wel kunnen ontwikkelen tot iets mooi.

de track & trace van Dynalogic :love: Kijk, Bpost en DHL zo kan het ook. Eerst een ruwe schatting en dan regelmatige updates die het tijdsvenster steeds nauwer maken. Nu kan ik tenminste gaan kakken zonder schrik te hebben dat ze dan net aan mn deur gaan staan.
Rotste koeriersbedrijf dat er bestaat. Hun track & trace lijkt idd erg goed, maar in 80% vd gevallen komen ze te laat of gewoon niet. Moet zowat slechtste transportfirma zijn die er is.

Terug
Bovenaan