Green Mamba
Well-known member
Superleuk voor jou. Tijd voor een nieuwe start.Volgende week mag ik een contract tekenen voor een (huur)appartement in Temse. En op de 15de zou ik er dan al in mogen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Superleuk voor jou. Tijd voor een nieuwe start.Volgende week mag ik een contract tekenen voor een (huur)appartement in Temse. En op de 15de zou ik er dan al in mogen![]()
Volgende week mag ik een contract tekenen voor een (huur)appartement in Temse. En op de 15de zou ik er dan al in mogen![]()
yes, 't wordt tijd. Nu nog een stage en ik zit weer op track.Superleuk voor jou. Tijd voor een nieuwe start.
zodra ik er woon wel.een guur appartement?
Met zicht op de schelde om vanop je terras de mensen op de dijk uit te lachen?Volgende week mag ik een contract tekenen voor een (huur)appartement in Temse. En op de 15de zou ik er dan al in mogen![]()
dat zou helemaal de max zijn, maar net niet. Maar wel maar 5 minuten wandelen, dus misschien een goede motivatie om af en toe buiten te komenMet zicht op de schelde om vanop je terras de mensen op de dijk uit te lachen?

Is er een frituur in de buurt op wandelafstand? Dat is ook altijd een goede motivator.dat zou helemaal de max zijn, maar net niet. Maar wel maar 5 minuten wandelen, dus misschien een goede motivatie om af en toe buiten te komen![]()
Maar hij heeft een airfyer!Is er een frituur in de buurt op wandelafstand? Dat is ook altijd een goede motivator.

10 minuten wandelen. Ik was het net aan het checken op google mapsIs er een frituur in de buurt op wandelafstand? Dat is ook altijd een goede motivator.

De pastoor wil niet. Ik ga nog eens de krijt symbolen en mijn Latijn uithalen, zien of zijn vader tevoorschijn wil komen. #venit satanasDe pastoor eens bellen best.
Beyond gaming house warming party?Volgende week mag ik een contract tekenen voor een (huur)appartement in Temse. En op de 15de zou ik er dan al in mogen![]()
sorry 't is een appartement en geen huis, dus geen partyBeyond gaming house warming party?
(maar ge moogt sponsoren voor het warming-aspect als ge wilt)Bwa uw buren kennen ons toch niet, die maken daar geen probleem van. En mijn aanwezigheid verwarmt het innerlijke van een mens, telt dat ook?sorry 't is een appartement en geen huis, dus geen party(maar ge moogt sponsoren voor het warming-aspect als ge wilt)
Met try&die snacks van chef @Tonerider.Beyond gaming house warming party?
Bwa uw buren kennen ons toch niet, die maken daar geen probleem van. En mijn aanwezigheid verwarmt het innerlijke van een mens, telt dat ook?

volgende week zou het toch redelijk goed weer zijn, dacht ik. Droog en tot 25 graden.Morgen nog een half dagje werken en dan in congé tot én met 01/09
FRIKKIN FINALLY!
Moest da kl*te weer nu nog meewillen![]()
Ideaal moto weer zou ik zo denkenvolgende week zou het toch redelijk goed weer zijn, dacht ik. Droog en tot 25 graden.

Deed wss alsof hij selfies nam maar was jouw aan het filmen.Mijn wtf moment van vandaag was toch zeker toen ik daarjuist in de winkel was en ik snel een topje ging passen. In de cabine aan de overkant zat zo'n opgeblazen bulldozer van het type acteur uit 365 days met een halfopen hemd selfies zat te maken.
Die stoel waar hij in dat was veel te klein en die pose was echt afschuwelijk zo met zijn benen wijd open net alsof hij ging bevallen ofzo. Moet mijn ogen dringend reinigen met een goed spul.![]()