Je glimlach van vandaag

Volgende week mag ik een contract tekenen voor een (huur)appartement in Temse. En op de 15de zou ik er dan al in mogen :woohoo:
giphy.webp

Bwa uw buren kennen ons toch niet, die maken daar geen probleem van. En mijn aanwezigheid verwarmt het innerlijke van een mens, telt dat ook?

Nah, ik heb mijn hart graag zoals mijn bier:
koud en donker.
Eigenlijk heb ik liever blond bier, maar dat paste niet in de cringe joke
en nu, hop naar slowchat

Deze nacht blijkbaar paniekerig wakker geschoten uit een nachtmerrie en toen getroost door de zoon die intussen bij ons in bed beland was. "Nie bang zijn papa, ik hier, was maar slechte droom. Knuffel?" (Geparafraseerd van wat de vrouw mij wist te vertellen...ik weet van niks meer)

Alsook: eindelijk nog eens fijn weer. Op het terras zitten, safke, biertje (troubadour) en beetje op de gsm prullen.... alleen spijtig van dat werken morgen.

Mijn wtf moment van vandaag was toch zeker toen ik daarjuist in de winkel was en ik snel een topje ging passen. In de cabine aan de overkant zat zo'n opgeblazen bulldozer van het type acteur uit 365 days met een halfopen hemd selfies zat te maken. 🥴
Die stoel waar hij in dat was veel te klein en die pose was echt afschuwelijk zo met zijn benen wijd open net alsof hij ging bevallen ofzo. Moet mijn ogen dringend reinigen met een goed spul.😖
Deed wss alsof hij selfies nam maar was jouw aan het filmen.

Terug
Bovenaan