I know, maar ik ga vrijdag al terug om hopelijk de stijfheid wat tegen te gaanDe volgende dagen ga je dat niet zeggen.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know, maar ik ga vrijdag al terug om hopelijk de stijfheid wat tegen te gaanDe volgende dagen ga je dat niet zeggen.![]()

I know, maar ik ga vrijdag al terug om hopelijk de stijfheid wat tegen te gaan![]()

Idd, komt in orde, ik heb het 3 jaar gedaan maar door corona ging het ni meer, ben dan maar gaan squashen en padellen, maar fitness vind ik uiteindelijk toch gewoon leuker.Vooral niet te veel stil gaan zitten![]()
Zalig hé die ochtendwandelingen!![]()
Onderschat dat een zware verkoudheid in combinatie met een enthousiaste hond wel eens serieus energievretend zou kunnen zijn, maar het is zeker meneer kwispel zijn glimlach van de dag geweest![]()

CondensatieWaarom alleen in de versafdeling?

Mooie buurt.![]()
Onderschat dat een zware verkoudheid in combinatie met een enthousiaste hond wel eens serieus energievretend zou kunnen zijn, maar het is zeker meneer kwispel zijn glimlach van de dag geweest![]()

Wel een raar ritme waarin die zingen, zo met die lange pauzes.De Belgische hockeymannen die uit volle borst het volkslied meezingen, die zijn tenminste trots.![]()
Vandaar de MechelaarMooie buurt.![]()
.Zalig hé die ochtendwandelingen!
Ze mogen daar wel eens de groendienst laten passeren voor die stoep![]()
Mooie buurt.![]()
Vandaar de Mechelaar.

Eindelijk, een gemeente dat de harde aanpak durft te gebruiken tegen dat marginaal gespuisEne keer per jaar passeren ze hier met den brander,
.

Buurman 1:
Beste Buurman 2,
Je zal ongetwijfeld ook wel gemerkt hebben dat "iemand" het paaltje op de hoek van de voortuin van je buurvrouw weer "gevloerd" had.
Deze keer heb ik het even voor haar terug rechtgezet. Een beetje steviger dan ervoor, dus als er nu iemand met een auto het wil omrijden, kan ik hem/haar/het verzekeren dat dat geen goed idee is.
O ja, voor ik het vergeet: de volgende keer dat je de buurvrouw nog eens wil bedreigen, hoop ik voor jou dat ik weer niet thuis zal zijn.
Nog een fijne zomer gewenst, mijn beste buurman!
Cheers, Buurman 1
Buurman 2:
Zorg maar dat je je rommel in de kelder opruimt debiel. Verder wens ik niet in te gaan op jouw valse aanteigingen. Jouw marginale intelligentie verhindert elke normale communicatie. Ik laat uw frustraties en uw beperkt zelfinzicht bij u en zal verder niet meer reageren op jouw onzinnige mails.
All the best, loser
De pastoor eens bellen best.‘Mamaaaaa’
Ja?
‘Ik praat niet tegen jou’
Ah…ok