Je glimlach van vandaag

Opnieuw een BMW 3 touring, de plug-in hybride deze keer.

Ik was enorm gecharmeerd door de nieuwe Audi Q4 e-tron, maar aangezien die full-electric is en ik op mijn appartement niet kan opladen is dat een pak moeilijker op dit moment, dus maar voor een hybride gekozen.
En hoe gaat ge dat dan met die plug-in hybride doen? Want daarmee is het toch ook de bedoeling om dagelijks in te pluggen om te laden.

En hoe gaat ge dat dan met die plug-in hybride doen? Want daarmee is het toch ook de bedoeling om dagelijks in te pluggen om te laden.
Er wordt een range van 50 kilometer geafficheerd. Pak een goeie 40 in de praktijk. Voor mij is dat meer dan voldoende voor tijdens de week mee rond te tuffen, aangezien ik, afhankelijk van week tot week, ergens tussen 3/5 en 5/5 van thuis werk.

Die range kan ik tijdens het winkelen, of in de buurt op andere parkings, meestal wel opladen. Ik zou het ook kunnen via de benzine motor, tegen een hoger verbruik dan weliswaar. Een ritje heen en terug naar het werk zou moeten volstaan om de batterij volledig op te laden.

Die 50 kilometer range is dan natuurlijk een pak sneller opgeladen dan een wagen met een bereik van 300 kilometer, waar je toch al snel op een dikke 8 uur moet rekenen voor hem volledig op te laden.

Full electric is bijna niet te doen om niet thuis te kunnen opladen, met hybride kom je daar sneller mee weg. Is de plaats aan kantoor bezet? No problem, kan op benzine verder. Als je daar met uw full electric staat heb je een groter probleem.

Laatst bewerkt:

Ik weet dat het niveau altijd laag is maar die lezersreacties :rofl:
Wat is eigenlijk de meest aannemelijke reden voor die zijn ‘volle bak alle dagen geen regels’ concept? Want dat zoiets niet ging lukken, was toch redelijk voorspelbaar?

Ik weet dat het niveau altijd laag is maar die lezersreacties :rofl:
Naar de beerputthread! Neen, echt:
Patrick Kelchtermans
2 uur geleden
Zou het niet een opgezette boel zijn om zoveel mogelijk jonge mensen te forceren zich te laten vaccineren? Het is niet verplicht, maar zonder vaccin mag je niks. En met vaccin mag je net zo goed niks. We zijn bedot. Big pharma is big money, en corruptie zit overal. Wie hebberig is, zit er niks mee in dat anderen genadeloos de dieperik ingaan. Ik hoop dat de gedupeerden geen klein beetje zullen revolteren.

Prachtig. Laat iemand de overheid even weten dat ze ontmaskerd zijn door de Patrick? Ze zullen met iets nieuws moeten komen.

Nieuwe keuken stilletjes aan aant ontdekken :bow:
Sinds alleen gaan wonen nog nooit een oven gehad, the things we think we don't need

Nooit meer combi microgolf/oven! (y)

Ik had de pringlespot erbij gepakt en altijd veel moeite om die terug aan de kant te zetten (verslavend spul).
Het lukte dankzij het ergenistopic en mijn verbeelding :poop::LOL:

Nieuwe keuken stilletjes aan aant ontdekken :bow:
Sinds alleen gaan wonen nog nooit een oven gehad, the things we think we don't need

Nooit meer combi microgolf/oven! (y)
Wat is er mis met een combi? :unsure:
Of bedoelt ge van die vrijstaande aanrecht modellekes, want dan snap ik het wel :-D

Kijk nogal graag dashcam video's als ik mij verveel, maar deze crash wtf :eek:
En dan heeft de persoon dat nog overleefd ook.

En dan de laatste crash, hoe die agent gewoon recht naar die brandende auto loopt zonder te twijfelen. Kippenvel.

Het grappige is dat mensen echt geloven dat de overheid competent genoeg is om een samenzwering op poten te zetten.
Dat is inderdaad altijd de noodzakelijke voorwaarde bij al die zaken. Dan moet je weten dat elke onnozeliteit meteen uitkomt als iemand politiek voordeel ruikt. Maar voor een globale samenzwering gaan onze verkozenen uiteraard zwijgen, en hun familie ook.

694

Hln die deze foto kiest om verslag te doen van VDP zijn val.

Therapeute, met naam en foto in HLN, over boek ‘sexverslaving van mijn ex’ maar om hem niet te schofferen noemt ze hem niet bij naam. Madam, tenzij u twee ex-echtgenoten hebt en er dus op zijn minst 50% twijfel kan zijn… not helping.

Vandaag terug hardware shift en eindelijk eens ons labo uitgemest met c-dance op de achtergrond! :music:
Man man, veel te veel hardware decommissioned wegens geen garantie meer omdat anderen alles laten liggen.
Nuja, das voor een ander topic ;)

Terug
Bovenaan