Je glimlach van vandaag

Tampons tot daar aan toe. Maar een halve thermos erin duwen om dan uit te gieten is 2 much information. Want in de mannenwereld hebben vrouwen geen maandstonden, boeren ze niet, laten ze geen scheten en kakken ze niet.

Maw er komt niets uit, enkel maar erin.
Ik dacht u naar het Slowchat topic te verwijzen maar deze zever hoort eigenlijk gewoon in zwam.

Mijne glimlach is dat dancing Dimi die speknek van ne Price naar huis heeft gespeeld. Eeuwig hulde !
Ik zag ongeveer hetzelfde op fb passeren en had geen idee waar dit over ging. Blijkt darts te zijn dus.
Toch ook wel een sport waar er ongezond uitzien beetje de standaard is.

Je hebt al eten gehad. ‘En?’ Ik ga u niet half mijn boterham geven. ‘Waarom niet?’ Je hebt al eten gehad. ‘En?’
Ofte hoe het is om een boke te eten met een Golden Retriever.

Ik ben nu pas bijgelezen, maar holy shit @ die laatste paginas :rofl:. Ik ga nogmaals mijn Southpark referentie eens bovenhalen:

Hiermee openden ze altijd tijdens de voorstelling :love:
ahhh vandaar, dragon quest staat op mijn verlanglijstje om te kopen, maar nog niet gedaan
ik herkende deze uit KH3. 't zotte is dat de top comment van 7 jaar geleden op die video "They should play this for the opening olympic games" is. :biglaugh:

ah beginnen de spelen vandaag. tot wanneer?

OT: Mijn darmen eindelijk kunnen ledigen na 4 of 5 dagen geconstipeerd rond te lopen. Bananen zijn de oplossing!

@Wannez ik zie de unsure en ik kan alleen maar zeggen dat uw mening fout is!
Ik neem akte van jouw mening.

Voor mij smaakt een banaan echter te veel naar banaan. In die mate dat een banaan -voor mij- meer naar banaan smaakt dan bijvoorbeeld een peer naar peer.
En dat is -opnieuw voor mij- te veel banaansmaak.
Bijvoorbeeld Ben en Jerry’s chunky monkey heeft -hoewel het nog steeds niet mijn favoriete variant is- dan weer wel een voor mij aanvaardbaar niveau van banaansmaak. Maar een pure banaan? Nee daar bedank ik voor.

Ik neem akte van jouw mening.

Voor mij smaakt een banaan echter te veel naar banaan. In die mate dat een banaan -voor mij- meer naar banaan smaakt dan bijvoorbeeld een peer naar peer.
En dat is -opnieuw voor mij- te veel banaansmaak.
Bijvoorbeeld Ben en Jerry’s chunky monkey heeft -hoewel het nog steeds niet mijn favoriete variant is- dan weer wel een voor mij aanvaardbaar niveau van banaansmaak. Maar een pure banaan? Nee daar bedank ik voor.
Apen eten bananen. Ontwikkelde apen hebben smaak en eten andere dingen dan bananen.

ahhh vandaar, dragon quest staat op mijn verlanglijstje om te kopen, maar nog niet gedaan
Laat alles onmiddellijk vallen om DQ11 te kopen en spelen!

Komaan, nu!

/EDIT:

De volledige lijst:

Tokyo Olympics 2020 opening ceremony video game music list​

• Dragon Quest – “Erdrick’s Theme”
  • Final Fantasy – “Victory Fanfare”
  • Tales of – “Sorey’s Theme – The Shepherd”
  • Monster Hunter – “Proof of a Hero”
  • Kingdom Hearts – “Olympus Coliseum”
  • Chrono Trigger – “Frog’s Theme”
  • Ace Combat – “First Flight”
  • Tales of – “Royal Capital Majestic Grandeur”