of naar het ziekenhuis gaan omdat ge het er niet meer uitkrijgt, waar een paar stagiairs met forceps te werk gaan om het er terug uit te vissen. #notmyhorrorstory(wel bijna)Neen, erin proppen en op geregelde tijdstippen legen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of naar het ziekenhuis gaan omdat ge het er niet meer uitkrijgt, waar een paar stagiairs met forceps te werk gaan om het er terug uit te vissen. #notmyhorrorstory(wel bijna)Neen, erin proppen en op geregelde tijdstippen legen.![]()
Danku!Perfecte vergelijking!![]()
Maar wel op geregelde tijdstippen geleegd?of naar het ziekenhuis gaan omdat ge het er niet meer uitkrijgt, waar een paar stagiairs met forceps te werk gaan om het er terug uit te vissen. #notmyhorrorstory(wel bijna)
Volgens de gelinkte site blijkbaar populair bij Hollanders, een plastic cupke dat ze erna kunnen hergebruiken.Neen, erin proppen en op geregelde tijdstippen legen.![]()
Maakt weinig uit voor dat probleempje, bij sommigen werkt het zo dat die cup en hun baarmoeder zo perfect op elkaar aansluiten dat ze elkaar niet meer willen lossen.Maar wel op geregelde tijdstippen geleegd?
Geen vraagjes stellen als ge niet klaar zijt voor de antwoorden!Ik zou straks nog graag kunnen slapen, dankuwel.
Of ecologischer ingesteld.Volgens de gelinkte site blijkbaar populair bij Hollanders, een plastic cupke dat ze erna kunnen hergebruiken.
Zijn toch gierigaards...

Perso vind ik het idee van dat speciaal ondergoed wel leuk maar ik durf niet. Sinds het witte-stoel-vormselcatechese-incident van 1992.Maakt weinig uit voor dat probleempje, bij sommigen werkt het zo dat die cup en hun baarmoeder zo perfect op elkaar aansluiten dat ze elkaar niet meer willen lossen.
Ik vond het idee logistiek moeilijk op bijvoorbeeld het werk. Moet je uit die wc om dat ding te spoelen en dan hup terug er in om weer omhoog te manoeuvreren. En als je dan een kluns bent en dat ding omkipt… Pure slapstick.Of ecologischer ingesteld.
(of idd gierig, niemand die ooit zal zeggen: "top, doe me die cup maar!" als antwoord op: "heeft er iemand maandverband of een tampon voor mij?")
Daarna wat wodka en tabasco erin en ge hebt nen deftige bloody mary.
Ik kan deze weer maar eens gebruiken idd.Ik mis toch nog deze emoticon bij de reacties![]()
Maakt weinig uit voor dat probleempje, bij sommigen werkt het zo dat die cup en hun baarmoeder zo perfect op elkaar aansluiten dat ze elkaar niet meer willen lossen.
Bij ons ook heel populair hoor. Je kan ze gewoon kopen in de supermarkt. Maar ik heb er een half trauma aan over gehouden, dus vond 't geen aanrader. En goedkoop was 't niet om meteen in de vuilbak te belanden. Kon ik moeilijk in "Buy & sell" zetten.Of ecologischer ingesteld.
(of idd gierig, niemand die ooit zal zeggen: "top, doe me die cup maar!" als antwoord op: "heeft er iemand maandverband of een tampon voor mij?")
Hier volledig vrijgesteld van die maandelijkse bloedplicht dankzij de anticonceptie!Perso vind ik het idee van dat speciaal ondergoed wel leuk maar ik durf niet. Sinds het witte-stoel-vormselcatechese-incident van 1992.

Meerdere kopen? Ene uithalen, andere erin en pas dan afspoelen?Ik vond het idee logistiek moeilijk op bijvoorbeeld het werk. Moet je uit die wc om dat ding te spoelen en dan hup terug er in om weer omhoog te manoeuvreren. En als je dan een kluns bent en dat ding omkipt… Pure slapstick.
Ja, kan het enkel afraden. Ik dacht echt dat ik naar 't spoed ging moeten. Was lachen van miserie, tot ik na 2 uur van dat ding bevallen was.Dan moet je het eerst nog inbrengen hè.
Mijn doos kan dat geklooi niet aan, vrees ik.
Ook al is er een hele mini mens uitgekomen, toch lijkt het inbrengen van zo'n cup erg pijnlijk.
How? Ik zit ook aan de pil, maar mij werd aangeraden hem niet meer dan 2-3 maanden na elkaar door te nemen (dus telkens de red party overslaan). Ach ja, een zestal keer per jaar is ook geen drama ofc.Hier volledig vrijgesteld van die maandelijkse bloedplicht dankzij de anticonceptie!
En daarvoor wasbaar maandverband. Geen wegwerp wegens "brandende flamoes dankzij allergische reactie"![]()