Je glimlach van vandaag

2 dagen aan het sleuren met speakers en 50m speaker kabel er bijna door gevlamd.

Liggen kloten met een mengpaneel dat ik dan eindelijk inorde heb gekregen. Wel mijn oren opgeblazen omdat er een gestoord overstuurd geluid uit kwam op een gegeven moment.

In mijn living is precies een bom ontploft, overal kabels en stekkerblokken.

Maar eindelijk alles gefixed gekregen, alles op zijn plaats en semi afgesteld. Zit hier al een hele dag mijn favoriete platen te beluisteren in mijn zetel, met een glimlach tot achter mijn oren :love:

Koffers gepakt, auto vol getankt, negatieve Covid test en nu nog met de schoonfamilie uiteten. Klaar om morgen te vertrekken naar Zwitserland. Nog maar één nachtje geboekt we zien wel waar t lot ons brengt 😍

godver… daar wil ik ook zo graag eens naar toen. Meerbepaald naar Lauterbrunnen of Morcotte (nr 4 en 1 in het yt filmpje)

Mijn nr 1 is Hallstatt in oostenrijk

Koffers gepakt, auto vol getankt, negatieve Covid test en nu nog met de schoonfamilie uiteten. Klaar om morgen te vertrekken naar Zwitserland. Nog maar één nachtje geboekt we zien wel waar t lot ons brengt 😍

die test heb ik voor Zwitserland niet nodig maar had al 12 dagen op voorhand de test gereserveerd omdat ik niet wist wat de situatie zou geven (en miss over Frankrijk rijden)
Wel vervelend dat die code voor uw gratis test maar 10 dagen geldig is dus moest ter plaatse in t testcentrum een nieuwe aanvragen
Dus ben je je 2e gratis code ook al kwijt? Of hebben ze het daar terplekke kunnen regelen?

Vanmiddag om 15u uit de Euroshop een soort ‘tandenborstel’ kauwspellement meegebracht voor hond. Stond voorgesteld compleet met videopresentatie over hoe de tandjes zo proper zouden zijn, uren plezier.
Vandaag om 16u40: destruction complete. Danku baasje, twas éél plezant. Neeeeext.

€14… mah bon, hond content.

Vanmiddag om 15u uit de Euroshop een soort ‘tandenborstel’ kauwspellement meegebracht voor hond. Stond voorgesteld compleet met videopresentatie over hoe de tandjes zo proper zouden zijn, uren plezier.
Vandaag om 16u40: destruction complete. Danku baasje, twas éél plezant. Neeeeext.

€14… mah bon, hond content.
Ja, brol van den euroshop he. Den Daniel moet toch zijn geld met iets verdienen he.

Na enkele week-ends niet (verlof, weer, open tuin) eindelijk nog eens een volle dag in de tuin kunnen werken. :clap:

Nog twee tickets voor een avondvoorstelling van de afscheidsshow van Samson en Gert op de kop kunnen tikken. Blij als een kind :)

quote je even voor degene die geen Facebook hebben aub ? :unsure:
Om de vele slachtoffers van de overstromingen een hart onder de riem te steken, schenkt hij de opbrengst van de concertavond integraal aan de solidariteitsactie van Het Rode Kruis. #helpenhelpt

En dit is het saaie stuk dat er op volgt 😜

Terug
Bovenaan