Je glimlach van vandaag

Vannacht gedroomd dat ik ergens geparkeerd stond, voor mij een ongeval zie gebeuren en de brokstukken daarvan schade aan onder andere de koplamp van mijn auto berokkenen. Vloeken en tieren want godverdomme mijn auto en foto's voor de verzekering en het zal wel weer een Hollander zijn die niet kan rijden etc. ... Wakker geschoten, na een kleine analyse tot de vaststelling "chance, een droom" gekomen, en gewoon terug in slaap gevallen, niks aan de hand.

Ik was het vandaag eigenlijk al vergeten tot ik een kwartiertje terug op mijn gsm keek en zag dat ik rond vier uur 's nachts de meest wazige foto's van mijn microgolfoven heb genomen, twee met gesloten deur en één met open deur, terwijl ik mij daar niets van herinner. Hoewel ik best wel fan ben van mijn microgolfoven, wil ik nu ook niet beweren dat het in die mate mijn favoriet elektronisch huishoudtoestel is dat het aanleiding zou geven tot nachtelijke fotosessies, dus ik kan het enkel maar linken aan die droom. Vreemd vreemd, even perplex.

1j1jix.jpg
En is er schade aan de lamp in uw microgolfoven?

Stond deze al eerder op VRT.NU?
1 a 2 weken geleden zijn deze er op verschenen, als ik juist ben. Samen met nog wat andere series.

Jongens, ik weet niet of er een beter gevoel bestaat dan dit maar ik ben vanmorgen op mijn laatste dag voor mijn (korte) vakantie opgestaan met een lege mailbox.
Ok, ik heb gisteren laat gewerkt maar dit is toch wel een klein orgasme :love:

Jongens, ik weet niet of er een beter gevoel bestaat dan dit maar ik ben vanmorgen op mijn laatste dag voor mijn (korte) vakantie opgestaan met een lege mailbox.
Ik heb dat elke ochtend.

Select all, delete.

De dag is nog vroeg en de marginaliteit ontwaakt pas na de middag.

Tot gisteren nog nooit van de gemeente Smeermaas gehoord, maar ik kan dat dus niet anders lezen of horen dan smeerkaas wat ondanks de miserie ginder toch een glimlach tovert.

ivm dat wateroverlast. 1 ding is al zeker. Gezaag over grondwatertekort zullen we niet meer horen.

De bestuurders van elektrische fietsen, die allemaal verbouwereerd waren vandaag, toen ik hen voorbij knalde.

Nu ik de weg vrij gemaakt voor m'n stepke gaan we subiet 't verlof beginnen met all you can eat wok en wat cocktails :woohoo:

Terug
Bovenaan