Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En gij geeft dan commentaar op een ander omwille van fluo kleuren?m'n kat die op m'n schoot ligt en tijdens haar slaap haar poot op mijn arm legt
![]()
![]()

waart gij het niet met migraine aanvallen, want dan begrijp ik het nu wel als ge het verschil tussen fluo muren of een rgb toetsenbord niet inziet.En gij geeft dan commentaar op een ander omwille van fluo kleuren?![]()

Ik heb overlaatst mijn oude MLP’s teruggevonden, toen die nog een groter formaat waren. Dat ding ruikt na 32 jaar nog steeds naar aardbeien.Ik zie donkerpaars, lichtpaars en roze op minder dan 1/2 m2, das precies of uwe laptop heeft een my little pony opgevreten.
En mijn huis heeft rustige kleuren (in de vage illusie dat dat mij rustiger zou maken)
laptopIk zie donkerpaars, lichtpaars en roze op minder dan 1/2 m2, das precies of uwe laptop heeft een my little pony opgevreten.
En mijn huis heeft rustige kleuren (in de vage illusie dat dat mij rustiger zou maken)

Jaja, nu ligt het al aan de software en het was je nog niet eerder opgevallen...laptop
maar nu ge het zegt, mijn toetsenbord en muis zouden in principe beide gewoon blauw moeten zijn. Beide van Razer en volgt dus de software, maar daar moet met de laatste update iets mis zijn gegaan.
Ik heb ook nog een rgb lint-was de bedoeling dat dit de kleuren van mijn scherm volgt, maar staat eigenlijk ook constant op blauw, want daar irriteerde ik me toch aan die kleurenmix.
Verander die avatar maar, my little pony! 
)Het idee dat hij wederom een sterke live show in elkaar zou boksen!. Move over Oscar, de Maestro is terug.Stromae zou een nieuw album klaar hebben![]()
Goeie. Ik had het niet gezien en is maar beschikbaar tot 31/08. Even binnenhalen om later te bekijken.VRT MAX
www.vrt.be
Stond deze al eerder op VRT.NU?
In De Gloria! Eén van de beste Vlaamse reeksen ever.Goeie. Ik had het niet gezien en is maar beschikbaar tot 31/08. Even binnenhalen om later te bekijken.

Dat ga ik niet ontkennen. Youtube staat vol van de clips, maar zo'n volledige aflevering is toch altijd iets geestiger.In De Gloria! Eén van de beste Vlaamse reeksen ever.![]()
Ik weet niet wat ik geestiger moet vinden, deze man of de commentaren eronder.![]()
Ge zijt van Kortenaken en deelgemeenten als.... | De komende maanden / jaren zijn er veel werken van Aquafin gepland in Kortenaken | Facebook
De komende maanden / jaren zijn er veel werken van Aquafin gepland in Kortenaken. Als we deze man moeten geloven gaan we nog wat meemaken. Hopelijk heeft hij ongelijk 💦💦💦www.facebook.com
Wij enkel selecteren met oog op optie vast; mensen die bij nader inzien op zoek zijn naar een tijdelijke job interesseren ons niet.
Sollicteer gerust op één van onze onderstaande vacatures.
Waarom is voldoende Nederlands spreken belangrijk bij een job op Alinco?
Eenvoudig: met de meerderheid van onze klanten Nederlandstalig, worden plannen opgemaakt in het Nederlands. Omdat wij stukwerk en kleine reeksen doen, werk je vaak aan meerdere projecten per dag. Telkens opnieuw krijg je hiervoor opdrachten in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
Je moet soms ook zelf zaken in ons computersysteem typen, jobs op locaties zetten of info meegeven voor de collega achter je en dan is het niet de bedoeling dat daar een collega naast staat om letter per letter te spellen...
Dat alles lukt bij ons echt niet als je enkel anderstalig bent.
Een accent daarentegen is geen probleem.