Je glimlach van vandaag

Wij gingen na 1,5 jaar corona ook nog eens camperen... aan de Ourthe. Dikke servies hier, tijdens de nacht hebben ze zelfs een zwembad toegevoegd bij ons tent.

Wij gingen na 1,5 jaar corona ook nog eens camperen... aan de Ourthe. Dikke servies hier, tijdens de nacht hebben ze zelfs een zwembad toegevoegd bij ons tent.
impeccable timing

wel wegblijven met de opblaasboot, er heeft er dat vannacht eentje geprobeerd en die zijn ze nu kwijt (de persoon, de opblaasboot hebben ze teruggevonden)

Eerlijk gezegd is zagen over het weer een nationale hobby, of zo lijkt dat soms. Te droog, te nat, te warm, te koud. Overstromingen wens je natuurlijk niemand toe, maar zoals het hier nu is, wat grijs met af en toe miezer, dat kan me nu niet echt schelen.
Een volk dat zo vaak zaagt over het weer komt weinig te kort, denk ik dan.

Ben vanmiddag ook frietjes gaan kopen voor madam en mezelf. 24 zorro's :laugh:
kan niet missen als je 24 zorro's meeneemt dat je een gigantische rekening hebt

Zorro5.jpg
Zorro5.jpg
Zorro5.jpg

impeccable timing

wel wegblijven met de opblaasboot, er heeft er dat vannacht eentje geprobeerd en die zijn ze nu kwijt (de persoon, de opblaasboot hebben ze teruggevonden)
No worries we zijn gisteren naar huis gegaan hoor. De whisky was toch al op.
Een dik uur nadat ik had ingepakt zag onze plaats er zo uit:
IMG-20210715-WA0000.jpg
IMG-20210715-WA0002.jpg
IMG-20210715-WA0001.jpg

@Lint: waar zaten jullie ergens? Wij zouden zaterdag vertrekken naar Hotton, maar daar hebben ze de boel gisteren ook moeten evacueren (maar van Myllana mag ik dat niet zeggen wss).

Zuur.
Echt klote man.
Bwoah zuur ... ik vind het wel lachen. Uiteindelijk is het ergste dat we zelf en ons materiaal wat nat zijn 🤷‍♂️.
Ons madammeke vond het in elk geval heel plezierig om door de plassen te lopen en zwemmende Chihuahuas achterna te zitten :laugh:.

(ik spreek puur voor mezelf hé, de mensen in Verviers waar alles onder water staat, of de camping-houders die serieuze schade en inkomstenverlies hebben is heel wat anders)

@Lint: waar zaten jullie ergens? Wij zouden zaterdag vertrekken naar Hotton, maar daar hebben ze de boel gisteren ook moeten evacueren (maar van Myllana mag ik dat niet zeggen wss).
Lol wij zaten in Hotton ... . En ik zou daar inderdaad niet langs gaan :laugh:.

Bwoah zuur ... ik vind het wel lachen. Uiteindelijk is het ergste dat we zelf en ons materiaal wat nat zijn 🤷‍♂️.
Ons madammeke vond het in elk geval heel plezierig om door de plassen te lopen en zwemmende Chihuahuas achterna te zitten :laugh:.

(ik spreek puur voor mezelf hé, de mensen in Verviers waar alles onder water staat, of de camping-houders die serieuze schade en inkomstenverlies hebben is heel wat anders)

Lol wij zaten in Hotton ... . En ik zou daar inderdaad niet langs gaan :laugh:.
Mijn ouders zaten op een camping in La Roche en die zijn deze nacht geëvacueerd. Ze gingen de sluizen op de barage van Nisramont open zetten.

Vannacht gedroomd dat ik ergens geparkeerd stond, voor mij een ongeval zie gebeuren en de brokstukken daarvan schade aan onder andere de koplamp van mijn auto berokkenen. Vloeken en tieren want godverdomme mijn auto en foto's voor de verzekering en het zal wel weer een Hollander zijn die niet kan rijden etc. ... Wakker geschoten, na een kleine analyse tot de vaststelling "chance, een droom" gekomen, en gewoon terug in slaap gevallen, niks aan de hand.

Ik was het vandaag eigenlijk al vergeten tot ik een kwartiertje terug op mijn gsm keek en zag dat ik rond vier uur 's nachts de meest wazige foto's van mijn microgolfoven heb genomen, twee met gesloten deur en één met open deur, terwijl ik mij daar niets van herinner. Hoewel ik best wel fan ben van mijn microgolfoven, wil ik nu ook niet beweren dat het in die mate mijn favoriet elektronisch huishoudtoestel is dat het aanleiding zou geven tot nachtelijke fotosessies, dus ik kan het enkel maar linken aan die droom. Vreemd vreemd, even perplex.

1j1jix.jpg

Terug
Bovenaan