Of de bediening zeker?Ja omwille van het servies.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of de bediening zeker?Ja omwille van het servies.
Tis de plateau in zijn fantasie vooral die het 'm doet.Of de bediening zeker?

Zeidegij nog geen 2 keer gevacispuitineerd?Corona eh![]()
In welke grootorde is dat dan? Zelf neem ik medium met 4 stukskes vlees --> das al snel €15Voor Tomskis take away heb ik evenveel geld over als dat hij zelf aan het frietkot uit geeft.
Naart schijnt is die plateau aan het uitzakken.Tis de plateau in zijn fantasie vooral die het 'm doet.![]()
X4In welke grootorde is dat dan? Zelf neem ik medium met 4 stukskes vlees --> das al snel €15
Voor Tomski is dat het voorgerecht. We spreken al vlug x4 van je bedrag.In welke grootorde is dat dan? Zelf neem ik medium met 4 stukskes vlees --> das al snel €15
In uw fantasie wel ja!Naart schijnt is die plateau aan het uitzakken.
Voor Tomski is dat het voorgerecht. We spreken al vlug x4 van je bedrag.
Le wut? @Tomski wut? Topsport spijsvertering?
Nee uitgehongerde kinderen. Wat wil je ook als ze de rest van de week hipsterfood krijgen.Le wut? @Tomski wut? Topsport spijsvertering?
Ik zie het meer als graag koken en gezin laten mee genieten van je passie/hobbyNee uitgehongerde kinderen. Wat wil je ook als ze de rest van de week hipsterfood krijgen.

Imo ligt geen enkel kind daar wakker van, het overgrote deel zou elke dag worst, frieten, spaghetti etc willen eten.Ik zie het meer als graag koken en gezin laten mee genieten van je passie/hobby
Hipsterfood, tjah, als het er uitziet zoals de foto's die gepost worden...I'll take that any day
Ik kook graag, maar daar kan ik nog niet aan tippen![]()
Da's......de waarheid eigenlijk, hier zijn ze ook food-lazyImo ligt geen enkel kind daar wakker van, het overgrote deel zou elke dag worst, frieten, spaghetti etc willen eten.

Ni verdrijven he, laatste keer was het met moeite net x3Voor Tomski is dat het voorgerecht. We spreken al vlug x4 van je bedrag.
Preferred combo, good sir?Ni verdrijven he, laatste keer was het met moeite net x3
Ach, was er ene niet thuis?Ni verdrijven he, laatste keer was het met moeite net x3
Groot pak met stoofvleessaus en mayo, nen.bicky rib en grote sate voor mij. Aja, en een kaaskroket!Preferred combo, good sir?